شمانیوز
شما نیوز

حمید فرخ نژاد

جزئیات جدید از ماجرای رفع ممنوع الخروجی حمید فرخ نژاد

فرخ نژاد درخواست کرده بود که در آستانه سال نو میلادی برای دیدار با فرزندانش قصد سفر دارد که به استناد قانون گذرنامه ایشان رفع ممنونع الخروجی شده است.

جزئیات جدید از ماجرای رفع ممنوع الخروجی حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد که این روزها با انتشار استوری های از اغتشاشگران حمایت میکرد به آمریکا مهاجرت کرد و ایران را برای همیشه ترک کرد. حمید فرخ نژاد یک پروژه گروه تولید سریال را با سقوط روبه رو ساخته  سخنگوی قوه قضائیه گفت: مسائل مربوط به ممنوع الخروجی ها فرآیندی است و در این خصوص دادستان و ضابطین نقش دارند.با نظر ضابط خاص (حمید فرخ نژاد) ممنوع الخروج شده و بعد از آن مواضع و عملکرد ایشان بررسی شده که در خصوص فرد مورد نظر مواضعی علیه نظام و حکومت نبوده و در تاریخ ۶ آذر ضابط مربوطه تحقیقات را انجام داده و تقاضای ممنوع الخروجی کرده است.

وی تاکید کرد: (حمید فرخ نژاد) درخواست کرده بود که در آستانه سال نو میلادی برای دیدار با فرزندانش قصد سفر دارد که به استناد قانون گذرنامه ایشان رفع ممنونع الخروجی شده و پرونده قضایی تشکیل نشده است زیرا این کار در راستای رافت انجام شده است. برخی از افراد علی‌رغم تعهدات داده شده کاری انجام می دهند که برای دیگران این کار سختگیرانه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied