شمانیوز
شما نیوز

استیضاح سید احسان خاندوزی

استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس کلید خورد | اخطار به سید احسان خاندوزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور

براساس آخرین اخبار، به دلیل مشکلات فراوانی که امروز در امور اقتصادی کشور به ویژه در بازار سرمایه و ارز وجود دارد، طرح استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس کلید خورد | اخطار به سید احسان خاندوزی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور

علی لاریجانی-خبرنگار شمانیوز، پس از نوسانات و ناهماهنگی‌های بازارهای سرمایه و ارز که این روزها زندگی مردم عادی و حتی سرمایه‌گذاران را دچار اختلالی بیش از پیش کرده است، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمدحسن آصفری با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر اقتصاد در ۸ محور در سامانه بارگذاری شده است، اظهار کرد: توجه نکردن وزیر اقتصاد به وعده‌های خود در خصوص افزایش ارزش پول ملی و کاهش قیمت ارز از جمله محورهای مهم این طرح استیضاح است.

همچنین نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این باره گفت: استیضاح وزیر اقتصاد از سوی نمایندگان مجلس امضا شده است؛ دولت باید پاسخگو باشد و نمی‌توان با طرح این سخن که حباب در بازار ایجاد شده مسائل را منتفی کرد. اگر حباب داریم چرا ماندگار شده است؟ باید این قضیه تعیین تکلیف شود و شرایط را تعدیل کنند.

لازم به ذکر است؛ افزایش قیمت ارز و طلا و نوسانات در این بازار‌ها، وضعیت تورم و همچنین وضعیت بازار بورس و همچنین عدم تحقق وعده‌های وزیر از جمله محورهای تفحص از وزیر اقتصاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied