شمانیوز
شما نیوز

کاهش وزن

اقدام باورنکردنی زن آفریقایی برای کاهش وزن ! + فیلم

یک زن آفریقای جنوبی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل خود فک هایش را با سیم ارتودنسی به هم دوخت.یک زن آفریقای جنوبی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل خود فک هایش را با سیم ارتودنسی به هم دوخت.

اقدام باورنکردنی زن آفریقایی برای کاهش وزن ! + فیلم

اقدام عجیب یک زن آفریقایی برای کاهش وزن بدنش و رسیدن به وزن مطلوب، به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. "آویو مازوسیوی "، در اقدامی عجیب سیم های ارتودنسی را روی دندان های فک بالا و پایینش نصب کرده است.

کاهش وزن

بنا به ادعای این زن او در ابتدا با گرفتن رژیم لاغری موفق شد تا ۱۲ کیلوگرم از وزن خود را کم کند. اما از آنجایی که این کاهش وزن مورد رضایت آویو نبود این زن آفریقای جنوبی تصمیم گرفت اقدامات شدیدتری انجام دهد.

 این زن در ژوئن سال جاری سیم های لاغری روی دندان هایش نصب کرد. این سیم های ارتودنسی برای بسته نگه داشتن فک روی دندان‌های فرد استفاده‌کننده وصل می‌شوند. او پس از به اشتراک گذاری تصاویری از خود با این وسیله کاهش وزن بحث‌برانگیز در تیک تاک با انتقادهای زیادی مواجه شد.

آویو در این باره به روزنامه Sun گفت: «من نظرات منفی زیادی دریافت کردم داشتم اما نمی خواهم در مورد آنها فکر کنم، زیرا  روی آن‌ها تمرکز نمی کنم.»

کاهش وزن

آویو سیم های لاغری را در اوخر ماه ژوئن نصب کرد و آنها به مدت 7 هفته روی فک های او نصب بودند. این زن در این مدت 14.3 کیلوگرم (31.5 پوند) وزن کم کرد. از آنجایی که فک آویو بسته بود، او فقط می توانست غذاهای مایع مانند سوپ و ماست  مصرف کند.

بنا به گفته آویو، افراد تنها زمانی باید این کار را انجام دهند که خود را از قبل برای آن کاملا آماده کرده و از نظر ذهنی در فضا و محیط مناسبی باشند، بویژه اگر یک غذاخور احساسی هستند.

آویو در پایان گفت : «می‌دانم که این روش برای کاهش وزن کمی افراط گرایانه است، اما واقعاً به من در یک دوره طولانی برای داشتن نظم و انضباط و پایبندی به تغذیه مناسب کمک کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied