شمانیوز
شما نیوز

ابوالفضل پورعرب

عصبانیت پرستو گلستانی از شوخی منشوری با ابوالفضل پورعرب | اصلا معنای شوخی با بزرگتر رو نمی دونن!

پرستو گلستانی با انتشار پستی در اینستاگرامش به حمایت از ابوالفضل پورعرب پرداخت.

عصبانیت پرستو گلستانی از شوخی منشوری با ابوالفضل پورعرب | اصلا معنای شوخی با بزرگتر رو نمی دونن!

به گزارش شمانیوز: پرستو گلستانی با انتشار پستی در اینستاگرامش به حمایت از ابوالفضل پورعرب پرداخت.شب گذشته ابوالفضل پورعرب مهمان برنامه شب یلدا در شبکه پنج بود. در این برنامه چند اتفاق رخ داد که نشان داد پورعرب جایگاه خود را به عنوان یک هنرمند بسیار خوب می‌شناسد.

 

ابوالفضل پورعرب

 

ابوالفضل پورعرب تاکنون از دو تجربه ازدواج اول و دوم ناموفق خود صحبت نکرده است اما از این ازدواج ها صاحب یک پسر بنام «پوریا» و یک دختر بنام «رویا» می باشد

پورعرب برای سومین بار در سال ۱۳۷۹ وقتی ۳۹ ساله بود با آنا نعمتی ۲۳ ساله ازدواج کرد که حاصل این زندگی دختری بنام «رایکا» می‌باشد.

او بعد از ازدواج مخالف بازیگری همسرش بود به همین خاطر خانم نعمتی فقط در فیلم «مسافر» 1379 کنار ایشان بازی کرد تا اینکه از هم جدا شدند.

از مهم‌ترین آثار ابوالفضل پورعرب می‌توان به بازیگری در سریال شهرزاد ۱، سریال وضعیت سفید و سریال تنهاترین سردار اشاره کرد.

ابوالفضل پورعرب نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۲ در ۲۲ سالگی در فیلم زخمه به کارگردانی خسرو ملکان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال شهرزاد ۱، بیشتر نبود، اما تجربه خوبی برای ابوالفضل پورعرب محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهدی فخیم‌زاده، فخری خوروش، رضا کرم‌رضایی و هوشنگ منصورخاکی را تجربه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied