شمانیوز
شما نیوز

کریستیانو رونالدو

دختر یک قاچاقچی که دل کریس رونالدو را برد| حقایقی درباره رونالدو فاش شد

ستاره ی بی نظیر دنیای فوتبال، سالها پیش در یکی از مراسم معروف با دختر جوانی دیدار کرد که خیلی زود کریس را به خود علاقه مند ساخت و بخشی از زندگی وی شد.

دختر یک قاچاقچی که دل کریس رونالدو را برد| حقایقی درباره رونالدو فاش شد

کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2022 قطر نتوانست انتظارات را برآورده کند و پرتغال در یک چهارم نهایی حذف شد. گمانه‌زنی‌های زیادی درباره ماندن یا خداحافظی کریستیانو رونالدو  است در ادامه درباره نامزد کیریستیانو رونالدو می خوانید:بله درست متوجه شدید، پدر نامزد فعلی کریس رونالدو یک سابقه دار مواد مخدر است. او سن زیادی داشت و بعد از 40 سالگی خداوند جورجیا را به او داد. اکنون تقریبا 71 سال سن دارد که 10 سال از آن را در زندان بود زیرا قاچاق مواد کرده و به دلیل خرید و فروش کوکائین بازداشت شده بود.

اهل اسپانیا

جورجیا اهل اسپانیا است و در آنجا متولد شده است. او در یکی از نواحی کوچک اسپانیا به نام جاکا زندگی می کرد و از طرف مادری، اسپانیایی است اما پدرش آرژانتینی است. او در واقع دو رگه اسپانیایی و آرژانتینی محسوب می شود.

عشق در نگاه اول

جالب است بدانید که او گفته است از همان روز اولی که رونالدو را دیده است، عشقش را در نگاه اول پیدا کرده و به شدت عاشق او شده است. به همین دلیل به عشق در نگاه اول به شدت اعتقاد دارد. البته نمی دانیم که آیا این موضوع در مورد خود رونالدو هم صدق می کند یا خیر.

ملاقات در گوچی

از آنجایی که جورجیا یک مدل است، به همین دلیل در کمپانی گوچی زیاد رفت و آمد می کرد تا اینکه در آنجا بلاخره این ابر قهرمان را ملاقات کرد. از آنجا احساس کرد که عاشق شده است اما آنها تا چند روز یک دیگر را ملاقات نکردند تا اینکه دوباره در یکی از مراسم برند گوچی با یکدیگر آشنا شدند، با هم صحبت کردند و تقریباً احساس کردند که عاشق هم هستند.

بچه دار شدن

این دو نفر بعد از اینکه رابطه خود را رسمی کردند، تصمیم گرفتند که سریعاً بچه دار شوند و بچه آن ها در پاریس به دنیا آمد. دقیقاً یک سال بعد از ازدواجشان، صاحب یک فرزند شدند و نام آن را آلانا گذاشتند که چهارمین بچه رونالدو و اولین بچه جورجیا است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی