شمانیوز
شما نیوز

عموپورنگ

عکس دردناک از مادر عموپورنگ | برای ننه نقلی داریوش فرضیایی دعا کنید!

عمو پورنگ مادرش گیلانی و پدرش آذری هستند. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

عکس دردناک از مادر عموپورنگ | برای ننه نقلی داریوش فرضیایی دعا کنید!

عمو پورنگ متولد اول مرداد 1352 در تهران است. عمو پورنگ ششمین فرزند خانواده است. مادر عمو پورنگ سیده فاطمه گیلانپور متولد 1315 در گیلان و پدرش آذری است.او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

عموپورنگ

عمو پورنگ مجری مشهور تلویزیون که برای کودکان برنامه می سازد و خب با توجه به سن زیادش هنوز مجرد است می گوید که عاشق یک دختر هندی شده است.عمو پورنگ می گوید از طرف خودش و دختر مشکلی وجود ندارد ولی مشکل خانواده من هستند که با اینکه عروس هندی داشته باشند مخالف است. چندی پیش تصاویری از دختری که عمو پورنگ عاشق او شده است منتشر شد که با توجه به اینکه خود عمو پورنگ به اسم و مشخصات او اشاره ای نکرده است می توان حدس زد که این تصاویر فیک بوده و جوسازی رسانه ای است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied