شمانیوز
شما نیوز

مسی

بعد سالها عکس عروسی مسی لو رفت | حضور پسر مسی در عروسیش همه را شوکه کرد

عروسی لیونل مسی 250 میهمان ویژه داشت البته 250 +2 میهمان ویژه که 2 نفر دیگر پسران ستاره تیم فوتبال بارسلونا بودند که یکی از آنها بعد از برگزاری مراسم پیش آنها آمد.

بعد سالها عکس عروسی مسی لو رفت |  حضور پسر مسی در عروسیش همه را شوکه کرد

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو روز گذشته با حضور 250 میهمان ویژه مراسم ازدواج خود را برگزار کردند ، تدابیر امنیتی بخشی از جاذبه های این مراسم بود . در جشن عروسی مسی 450 نیروی پلیس حضور داشتند که این تعداد مربوط به تمامی نیروهایی بود که از فرودگاه و هنگام استقبال از میهمانان تا در سالن و تالار برای کنترل شرایط بودند می شد.

مسی

تصاویر پسر لیونل مسی در مراسم ازدواج پدر و مادرش

تیاگو مسی به عنوان یکی از میهمانان ویژه مراسم دسته گل عروس را آورد تا در کنار پدر و مادرش برای لحظاتی حاضر باشد اما تصویری از پسر کوچک لئو در این مراسم منتشر نشده است.

مسی

بر اساس گزارش "sun" همراه داشتن گوشی موبایل در این مراسم برای تمامی حاضرین ممنوع بود چرا که به گفته ی نزدیکان مسی زوج مشهور قصد داشتند قسم ازدواجشان را در شرایط به دور از لنز دوربین ها برگزار کنند.

میهمانان این عروسی مجلل همگی خاص و مشهور بودند ، چهره هایی که دیدنشان برای بسیاری از علاقه مندان به فوتبال یک آرزوست اما در میان این همه چهره و .. پسر مسی هم حضور داشت که بعد از ورود پدر و مادرش به تالار و عبور از فرش قرمز و خوش آمدگویی به میهمانان برای دقایقی کنار آنها ایستاد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied