شمانیوز
شما نیوز

نرگس محمدی

خاطره نرگس محمدی از سه ماه زندگی با استاد جمشید مشایخی | دلتنگی نرگس محمدی برای جمشید مشایخی

نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش با انتشار پستی از زندگی کردن با استاد جمشید مشایخی و اندوهی که با رفتن این هنرمند بزرگ به دلش ماند نوشت.

خاطره نرگس محمدی از سه ماه زندگی با استاد جمشید مشایخی  | دلتنگی نرگس محمدی برای جمشید مشایخی

 نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است نرگس محمدی همسر علی اوجی می باشد این زوج فرزندی ندارند. نرگس محمدی در فروردین ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. نرگس محمدی در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد.علی اوجی و همسرش نرگس محمدی زندگی شیرنی دارند.نرگس محمدی درباره جمشید مشایخی گفت:  سیزدهمین روز فروردین ماه 98 یکی از تلخ ترین اتفاقات برای سینمای ایران رخ داد و سینمای ایران بزرگ مردی به نام جمشید مشایخی را از دست داد. هنرمندان و مردم ایران در اندوه از دست دادن بزرگ مردی چون جمشید مشایخی به سوگ نشستند و چهره هایی که خاطراتی با این هنرمند پیشکسوت داشتند بیشتر از سایرین در این اندوه فرو رفتند.نرگس محمدی یکی از هنرمندانی است که با رفتن استاد مشایخی در غم از دست دادن او به سوگ نشست.

 نرگس محمدی

اندوه و دلتنگی نرگس محمدی برای جمشید مشایخی

نرگس محمدی صفحه اینستاگرامش را با انتشار دلنوشته ای تلخ برای درگذشت جمشید مشایخی به روز کرد.

جمشید مشایخی از بازیگران پیشکسوت و چهره های ماندگار سینما، تئاتر و تلویزیون در ششم آذرماه 1313 در تهران متولد شد و آثار ارزشمندی در سینمای ایران از خود برجای گذاشت و همواره از او به عنوان یکی از اساتید بازیگری یاد شده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied