شمانیوز
شما نیوز

فریبا نادری

رونمایی فریبا نادری از دکتر زیبایی اش | فریبا نادری:الهی همیشه بدرخشی دکتر جان+عکس

فریبا نادری که با بازی در نقش پری سیما در سریال ستایش به طور متفاوتی دیده شد، جزئیات آشنایی و ازدواج با همسرش را با شوخ طبعی خاصی تعریف کرد.

رونمایی فریبا نادری از دکتر زیبایی اش | فریبا نادری:الهی همیشه بدرخشی دکتر جان+عکس

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است . فریبا نادری در سریال ستایش یکی از ماندگارترین نقش های چند سال اخیر او در دنیای بازیگری است،  فریبا نادری بازیگر مشهور ایرانی که با سریال ستایش توانست به شهرت بیشتری برسد فریبا نادری در سریال های زیادی بازی کرده است و بعد از مرگ همسر اولش مسعود رسام سالها مجرد ماند و بعد از آن با همسر دومش اشنا شد و ازدواج کرد. فریبا نادری که یکی از ماندگارترین نقش آفرینی های او مربوط به سریال ستایش است، جزو هنرمندانی می باشد که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها تبدیل شد. بازیگر سریال از سرنوشت در دورهمی و گفتگو با مجری برنامه مهران مدیری با خنده و شوخی برای اولین بار در مورد طریقه آشنایی و ازدواج خود با همسرش صحبت کرد. 

فریبا نادری

بازیگر نقش پری سیما با شیطنت و شوخی های خاص خود در مورد همسرش و طریقه آشنایی با او از طریق سام درخشانی توضیح داد. او در پاسخ به سؤال مهران مدیری (ازدواج کردین؟ چی شد؟ ) اینگونه گفت:

والا نمی گرفت، آشناییمون به این شکل بود که من و برادرم همسایه سام درخشانی بودیم و سام درخشانی گفت آشنا بشید و... خلاصه بعد از ماه های طولانی ما هم دیگه رو دیدم و همون اولی که ما هم دیگه رو دیدیم، ایشون گفتند که ببین من قصد ازدواج ندارم، منم خیلی ازش خوشم اومد و گفتم من هم همینطور ولی من واقعا قصدم ازدواج بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied