شمانیوز
شما نیوز

یاسمن معاوی

فیروزه سریال گیلدخت رو این شکلی دیده بودی؟! | یاسمن معاوی بازیگر گیلدخت رو نمیشه دیگه شناخت! + عکس

عکسی از یاسمن معاوی بازیگر سریال گیلدخت در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

فیروزه سریال گیلدخت رو این شکلی دیده بودی؟! | یاسمن معاوی بازیگر گیلدخت رو نمیشه دیگه شناخت! + عکس

عکسی از یاسمن معاوی بازیگر سریال گیلدخت در شبکه های اجتماعی منتشر شد. یاسمن معاوی بازیگر متولد سال 1372 و اهل تهران است. خیلی شانسی وارد حرفه بازیگری شده کارش را از سال 92 اغاز کرده و حالا در جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود نقش فیروزه را در سریال گیلدخت برعهده دارد .یاسمن معاوی اصالتا خوزستانی است ، پدر و مادرش هر دو اهل اهواز هستند.

 

یاسمن معاوی

یاسمن معاوی

 

تحصیلات

یاسمن معاوی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع فوق دیپلم است .

 

شروع فعالیت هنری

در سال 1389 زمانی که یاسمن معاوی ترم یک دانشگاه بود ، یک گروه فیلمبرداری وارد دانشگاه شده بودند و از قضا دنبال یک بازیگر زن نیز بودند . خیلی ساده یاسمن معاوی را برای فیلم خود انتخاب می کنند و خانم بازیگر هم در دو سکانس از این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است .

پس از آن با تشویق اطرافیان خود برای ادامه این حرفه ، در دوره های بازیگری شرکت می کند . در سال 1390 با آشنایی با آموزشگاه مرحوم امین تارخ وارد کارگاه بازیگری شده و در مصاحبه اولیه با حمایت مادرش و البته مخالفت سایر اعضای خانواده ، پذیرفته می شود.

 

یاسمن معاوی در فیلم سینمایی کلاشینکف

یاسمن معاوی با طی کردن انواع تست های بازیگری برای بازی در چند سکانس فیلم سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی محصول سال 1392 انتخاب و به ایفای نقش پرداخت.

یاسمن معاوی که همچنان در عرصه بازیگری به دنبال اهداف خود در حال پیشرفت بود در فراخوان های بازیگری که عوامل فیلم ها منتشر می کردند شرکت کرده و خیلی اتفاقی با «رضا رخشان» کارگردان معروف آشنا می شود ، برای بازی در فیلم ازدواج سعید و لیلا آنتخاب می شود اما این فیلم به دلایلی ساخته نشد.

 

اولین تجربه حرفه ای

پس از آن یاسمن معاوی اولین تجربه حرفه ای خود را با فیلم «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی «مجید اسماعیلی پارسا» در سال 94 تجربه کرد .

معاوی در نقش توکا در فیلم «غیرمجاز» به کارگردانی «حسن یکتاپناه» در سال 1394 تجربه نقش اصلی را در کنار بازیگران مطرحی چون میلاد کی مرام ، لیلا زارع و پریوش نظریه به دست آورد .

داستان فیلم سینمایی غیرمجاز درباره دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می آید . او در این راه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. گفتنی است این فیلم سینمایی در جشنواره فجر سال 94 به نمایش درآمد.

بیوگرافی یاسمن معاوی بازیگر نقش فیروزه در گیلدخت+ زندگی و عکس های خصوصی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied