شمانیوز
شما نیوز

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا ازدواجش را علنی کرد | عکس مهراوه شریفی نیا در لباس عروس

عکسی از مهراوه شریفی نیا در لباس عروس در پشت صحنه سریال دل در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

مهراوه شریفی نیا ازدواجش را علنی کرد | عکس مهراوه شریفی نیا در لباس عروس

عکسی از مهراوه شریفی نیا در لباس عروس در پشت صحنه سریال دل در شبکه های اجتماعی منتشر شد.مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است. مهراوه شریفی نیا از کودکی کار خود را در بازیگری آغاز کرده است. مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران است. مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا شریفی نیا است. 

 

مهراوه شریفی نیا

 

مهراوه شریفی نیا در رشته موسیقی تحصیل کرده است. مهراوه بعد از فیلم دزد عروسک ها در فیلم "دایان باخ" فرهاد پوراعظم در سال 1371 به ایفای نقش پرداخت و تا 7 سال در هیچ فیلمی حضور پیدا نکرد..

محمدرضا شریفی نیا‌: محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد ماه 1334 در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان متولد شد. شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، 1373) دیده شد.

آزیتا حاجیان: آزیتا حاجیان متولد 21 دی 1336در ملایر و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون میباشد، حاجیان لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیکِ دانشگاه هنر است.

ملیکا شریفی نیا : ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران و بازیگراست.و علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی بطور جدی فعالیت می کند. او بازی در سینما را از سال 1370 با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد.

مهراوه یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کر ی خانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد. مهراوه در فضای مجازی هم از فعالان جنبش سایبری سرخ علیه آبی هاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied