شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا گلزار

نمایش عضلات محمدرضا گلزار در باشگاه | عکس های محمدرضا گلزار در حال بدنسازی!

رضا گلزار سوپر استار خوش چهره ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دور و بر خود دارد، اما گاهی این علاقه بیش تر از انچا که باید باشد می شود که در نهایت به خواستگاری و ابراز علاقه عاشقانه می کشد.

نمایش عضلات محمدرضا گلزار در باشگاه  | عکس های محمدرضا گلزار در حال بدنسازی!

محمدرضا گلزار بازیگر سینما و نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. محمدرضا گلزار از خوانندگی تا بازیگری و حتی در دوره ای مربی بدنسازی یک تیم اسکی را تجربه کرده است. محمدرضا گلزار از چهره های عشق ماشین در میان هنرمندان به حساب می آید. محمدرضا گلزار یکی از اولین چهره های سوپراستار سینمای بعد از انقلاب نیز به حساب می آید. 

محمدرضا گلزار

ماجرای دستمزد رضا گلزار در پنج ستاره

هشت نفر اول رده بندی این اپلیکیشن که بیشترین تعداد پرسش ها را در هر هفته پاسخ داده باشند، به این برنامه دعوت می‌شوند و برای شرکت در مسابقه با هم رقابت می‌کنند. در عین حال، ۳۰۰ تن از آنهایی که حداقل یک کد قرعه‌کشی به دست آورده‌اند، تصادفی و با قرعه به این برنامه به عنوان تماشاگر دعوت می‌شوند.

محمد رضا گلزار

مهران مدیری بازیگر “رحمان ۱۴۰۰” شد.این دومین همکاری مهران مدیری و رضا گلزار است که در فیلم تازه منوچهر هادی اتفاق می افتد.سعید آقاخانی، ساره بیات و بهرام افشاری دیگر بازیگران این فیلم هستند.

محمد رضا گلزار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی