شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

رونالدو با این جت 60 میلیون پوندی به ریاض رفت | جت رونالو مثل هتل است

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با جت شخصی لوکسی به ارزش 60 میلیون پوند به عربستان سفر کرد.

رونالدو با این جت 60 میلیون پوندی به ریاض رفت  |  جت رونالو مثل هتل است

رونالدو پس از مدت‌ها گمانه‌زنی بالاخره قراردادش را با باشگاه النصر عربستان امضا کرد تا از این پس سالانه 200 میلیون یورو دستمزد دریافت کند و بیشترین میزبان دستمزد دریافتی در بین تمامی بازیکنان را داشته باشد. 
او پیش از این نیز علاقه‌اش به استفاده از خودرو و جت‌های شخصی لوکس را نشان داده بود اما جتی که با آن به عربستان سفر کرد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

رونالدو
این جت 60 میلیون پوندی از سال 2005 مورد استفاده بوده اما در سال 2018 به طور کامل بازسازی شده و شامل سوییت وی آی پی به همراه حمام و دوش آب است. 

این جت همچنین اتاق خوابی با تخت خواب در اندازه بزرگ دارد و در کابین آن نیز سه تختخواب تک نفره به همراه دو تختخواب بزرگ دیگر قرار گرفته است. 

رونالدو

آنها همچنین از تکنولوژی ویدئو کنفرانس در این جت بهره می‌برند و اینترنت با بهترین سرعت در اختیار آنها قرار دارد و این یعنی قادر به انجام تمامی کارها در آسمان هم خواهند بود. ظرفیت حمل بار نیز بین 80 تا 100 چمدان است. 

رونالدو به همراه همسر و فرزندانش با این جت شخصی راهی عربستان شد تا در مراسم معارفه‌اش در باشگاه النصر شرکت کند. گفته می‌شود خانه مجللی نیز از سوی این باشگاه برای اقامت این ستاره پرتغالی و اعضای خانواده‎‌اش در نظر گرفته شده است. 

رونالدو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied