شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 17 دی | فال امروز

فال امروزتو اینجا بخون...

فال روزانه شنبه 17 دی | فال امروز

فال روزانه شنبه 17 دی 1401 + فال حافظ و فال روز تولد 01/10/17

فال روز تولد 01/10/17

 

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

فال روزانه ماه فروردین

به راحتی می توانید احساس خود را بیان کنید و آن طور که دوست دارید، رفتار کنید. ذهنتان سریع تر از قبل فعالیت دارد بنابراین حامی خوبی دارید، نقشه هایتان به زودی عمل می شود.

 

فال روزانه ماه اردیبهشت

اگر می خواهید بر یک نفر تاثیر بگذارید بهتر است موقعیتی پیدا کنید تا با او صحبت کنید. سعی کنید زمانی که افراد منفی بین می خواهند شما را از پیشرفت باز دارند مصمم باشید. رابطه ای جدی عمق بیشتری پیدا می کند. اتفاقات جدیدی تجربه می کنید زیرا شخصی متوجه شده است که ایده های شما موفق است.

 

فال روزانه ماه خرداد

بعد از فعالیت های اخیر ممکن است خیلی خسته شده باشید شاید هم همکاران با شما تماس می گیرند تا ایده های جالبشان را برایتان بیان کنند یا شاید هم نمی توانند صبر کنند تا شما را بیشتر بشناسند. به نظر می رسد سرعت همه چیر فوق العاده بالا است اما شما این وضع را تحسین می کنید.

 

فال روزانه ماه تیر

بهتر است کمی با خودتان مهربان باشید هر چه قدر بیشتر برای انجام کارها خودتان را اذیت کنید،هدف هایتان دست نیافتنی تر به نظر می رسند.معمولاً عادت دارید کارها را قدم به قدم انجام دهید.پس چرا در حال حاضر این روش تغییر کرده است؟

 

فال روزانه ماه مرداد

ستارگان اطمینان دارند که امروز شما، شخصی کمک رساننده و با ملاحظه می باشید. اگر فکر می کنید کارتان صحیح می باشد و دوست دارید که به کسی کمک کنید، حتماً این کار را بکنید ولی اگر احساس می کنید تحریک و برافروخته شده اید، سعی کنید با انجام سرگرمی های مورد علاقه تان، آرامش خود را باز یابید و یا می توانید به خانه دوستتان رفته و با خنده. احساسات تنش زا را از خود دور کنید، به زودی احساس بهتری خواهید داشت.

 

فال روزانه ماه شهریور

به عنوان یک شهریوری به سلامتی تان اهمیت می دهید و امروز استثناء نیست.غذاهای خوب و مقدار زیادی ویتامین مصرف می کنید حتی شاید کمی هم از ویتامین های جدید را خریداری کنید.شاید خبر افزایش حقوقتان به گوشتان برسد.

 

فال روزانه ماه مهر

در حال حاضر شما جذب افرادی هستید که به نحوی غیرمعمول اند،خصوصاً اگر آنها مطلبی را برای آموزش به شما دارند،پس تلاش کنید که با آنها آشنا شوید و متوجه شوید که در ذهن شان چه می گذرد.برخی از شما از دوستانی که در خارج کشورتان زندگی می کنند خبری می گیرید و حتی ممکن است آنها شما را دعوت کنند تا از آنها دیداری بکنید.در صورت چنین اتفاقی،شما برای گفتن بله خیلی رویایی هم فکر نمی کنید.

 

فال روزانه ماه آبان

امروز می توانید احساسات تان را به خوبی بیان کنید.بنابراین لازم نیست نگران عکس العمل دیگران باشید.حتی اگر با مشکلی روبرو شوید صداقت و روراستی شما آنرا حل می کند.شاید هم ابراز علاقه کنید.

 

فال روزانه ماه آذر

سیاره حاکم شما ژوپیتر دارد دوباره فعال می شود که به این معناست که شما حالا می توانید به امید آینده باشید. با اینحال، شما نیاز دارید خود را از شر مشکلاتی که از قبل شما را احاطه کرده اند خلاص کنید اگر احساس می کنید مثل این که توسط چیزی که مربوط به گذشته شماست به عقب کشیده می شوید نمی توانید استعداد واقعی خود را شکوفا سازید، امروز این شانس را دارید که همه چیز را منظم کنید و حسابها را مشخص کنید. ولی یادتان باشد که شهر روم در یک روز ساخته نشد و انتظار انجام کارهای زیادی را بطور یک شبه نداشته باشید.

 

فال روزانه ماه دی

بعد از شیطنت هایی که امروز کردید، احتمالاً حالا منتظر یک بعدازظهر آرام در خانه هستید. امروز همکارانتان حسابی آشفتگی ایجاد کرده و شما را خسته کرده اند و از آنجایی که شما آدم معقول و متعادلی هستید می توانید همه چیز را به حالت اول برگردانید. البته دیدن چنین وضعیت درهم و برهمی هر کسی را عصبانی می کند.

 

فال روزانه ماه بهمن

امروز عطارد مستقیم حرکت می کند . یعنی اکنون تمام فرصت ها را در اختیار دارید. در صورتیکه با دید غیر واقعی نگاه نکنید. در این ماه می توانید در انتظار رسیدن به بسیاری از هدفهایتان باشید. سفر نیز در این زمان برایتان خوش شانسی می آورد . به ویژه اگر با دوستان همفکرتان سه سفر بروید.

 

فال روزانه ماه اسفند

همکاری قدری مشکل می تواند نمود پیدا کند. اما شکیبایی و حس طنز عجیب شما به زودی باعث بهتر شدن محیط می شود. شما درباره همه چیز زیاد حرف می زنید و مایلید که در شنیدن ایده هایتان هر کسی را شریک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied