شمانیوز
شما نیوز

شکیرا

اختلاف سنی وحشت ناک شکیرا با پیکه بعد جدایشان لو‌رفت | شکیرا 10 سال از پیکه بزرگتر است

شکیرا و پیکه که از ساعاتی پیش خبر جدایی و طلاق رسمی شان تمام فضای مجازی را پر کرده است، جزو سلبریتی هایی هستند که مدتی است مورد توجه بود.

اختلاف سنی وحشت ناک شکیرا با پیکه بعد جدایشان لو‌رفت |  شکیرا 10 سال از پیکه بزرگتر است

یکی از داغ ترین اخبار منتشر شده در ساعات اخیر، خبر جدایی رسمی شکیرا و پیکه بود که طرفداران این دو سلبریتی را شوکه کرد. با وجود اینکه بین آنها 10 سال اختلاف سنی وجود دارد و زندگی شکیرا 45 با پیکه 35 همیشه مورد توجه همه قرار داشته است، این زوج خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین و مورد تحسین بسیاری معرفی میکردند ولی حالا پس از بیش از 11 سال رابطه و دو فرزند، زندگی مشترک شکیرا خواننده و جرارد پیکه فوتبالیست دچار تزلزل شده و پایان یافت.

چنانچه در بخش های قبلی هم خواندید، مدتها پیش شایعات جدایی این دو سلبریتی به شدت به گوش می رسید اما هر دوی آنها، شایعات را رد کرده و شرایط را برای خود آرام کردند اما حالا این مسئله به شکل علنی و توسط خودشان منتشر شد.

پیام شکیرا در مورد جدایی اش از پیکه

شکیرا با انتشار یک پیام، رسما جدایی از پیکه را تایید کرد و گفت:متأسفیم که تأیید می‌کنیم در حال جدایی از یکدیگر هستیم. برای آرامش فرزندان‌مان که مهم ترین اولویت ماست، تقاضا داریم به حریم خصوصی‌مان احترام گذاشته شود. از درک شما سپاسگذاریم.

پشت پرده و دلیل طلاق شکیرا از پیکه

طبق انتظار، پس از انتشار خبر رسمی این جدایی، اخبار مختلفی مبنی بر دلیل طلاق شکیرا و پیکه در فضای مجازی منتشر شد که هیچ یک توسط این دو چهره تایید و رد نشد. اغلب خبرگزاری های اسپانیایی دلیل این جدایی را اشتباه پیکه و خدشه دار کردن زندگی مشترکشان اعلام کرده اند و طبق اطلاعات موجود، دوستی های پنهان و نامتعارف بازیکن بارسلونا دلیل این جدایی بوده است.

نشریه‌ی "ال‌پرودیکو" مدعی شده است که خیانت پیکه به شکیرا دلیل اصلی این جدایی بوده است و در بخشی از گزارشات منتشر شده حول این خبر عده‌ای مادر یکی از هم تیمی های پیکه و برخی هم یک دختر دانشجوی 20 ساله را هووی شکیرا و معشوقه‌ی جدید پیکه معرفی کرده اند. البته تمامی این صحبت ها با عنوان شایعه در خبرگزاری ها منتشر میشود و هیچ یک مورد تایید نیست.

اولین حضور پیکه و شکیرا در ملا عام پس از جدایی شان

پس از انتشار خبر رسمی جدایی شیکرا و پیکه، این دو چهره معروف با هم در ملاءعام ظاهر شدند، البته کاملا متفاوت با قبل و درست مثل دو غریبه. دلیل حضور این دو در یک مکان، تماشای مسابقه بیسبالی بود که پسر بزرگ‌شان، میلان، در آن حضور داشت و در جمهوری چک برگزار میشد.

براساس گزارشات منتشر شده در روزنامه های اسپانیایی رابطه ی خوبی میان شکیرا و پیکه برقرار نیست، اما آن‌ها سعی می‌کنند به خاطر فرزندان‌شان ظاهر ماجرا را خوب جلوه دهند و حضور همزمان آن در یک مکان به دلیل فرزندشان است.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی