شمانیوز
شما نیوز

جواد عزتی

جایی که جواد عزتی عاشق همسرش شد | همسر جواد عزتی افسرده بود

ماجرای آشنایی و خواستگاری جواد عزتی را در ادامه می خوانید.

جایی که جواد عزتی عاشق همسرش شد | همسر جواد عزتی افسرده بود

جواد عزتی بازیگر نقش اصلی سریال‌های طنز تلویزیون که در دهه اخیر، یکی از برندهای داخلی سینمای ایران بوده است، در برنامه دورهمی درباره آشنایی با همسرش مه لقا باقری بازیگر نقش محبوبه در سریال حکم رشد صحبت هایی را عنوان کرد و ماجرای ازدواج خود را باز گو نمود:

جواد عزتی

مهران مدیری:

با خانم افسرده ات کی آشنا شدی؟

جواد عزتی بازیگر نقش منصور در هزارپا، درباره ماجرای آشنایی و ازدواج با همسرش چنین گفت:

یادمه یه سالی مه لقا دانشجویی کارگردانی تئاتر بود و لیسانس می خوند، به من گفت آقای عزتی می تونم باهاتون کار کنم، گفتم که سال دیگه به شما وقت میدم و تابستون سال دیگه من وقت دارم که برای شما کار کنم، نمی دونم چرا این رو گفتم آخه من اهل کلاس گذاشتن نیستم و یادمه درگیر یه کاری بودم که این رو گفتم.

ایشون کارگردان بودند و من بازیگر. گفت باشه و رفت و تابستون سال دیگه دیدمشون و بهم گفت اون کاری که قول داده بودید الان وقتشه و من رفتم اون کار رو که کار فوق‌العاده ای بود، بازی کردم.

مهران مدیری :

پیشنهاد ازدواج رو کی داد؟

جواد عزتی:

بعد از یه مدتی من به ایشون پیشنهاد ازدواج دادم و یه مدت طول کشید تا جواب مثبت گرفتم. یادمه آقای مدیری می خواستید جشن نامزدی ما رو در باغ مظفر بگیرید که نامزدی عقب افتاد و کار تموم شد.

مهران مدیری در برنامه دورهمی شوخی های جالب و بامزه ای با جواد عزتی داشت و حالت چهره مغموم و افسرده همسر جواد عزتی را به رفتار او ربط می داد اما در انتها اعلام نمود این زوج بازیگر زندگی خوب و عاشقانه ای را در کنار یکدیگر تجربه می کنند و هر چه گفته مزاح بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied