شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 26 دی | فال امروز

فال روزانتو اینجا بخون...

فال روزانه دوشنبه 26 دی | فال امروز

فال روز ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. به خاطر داشته باشید که با یک‌دنده بودن و لجبازی راه به جایی نخواهید برد.

به نفع شماست که از امروز این روحیه را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان برقرار کنید. به نصیحت پدرومادر یا بزرگان خانواده گوش فرا دهید و از تجربه‌های آنها بهره بگیرید.

فال ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید.

پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. بیش‌ازحد به دست‌وپای همسر یا عشق ‌زندگیتان نپیچید و اجازه دهید مدتی تنها باشد.

 فال روز ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

امروز با بی‌حوصلگی از بستر بلند شده‌اید و حال‌ خوشی ندارید. اجازه ندهید این شرایط روز شما را خراب کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیم، روحیه خود را باز یابید. قدر پول و سرمایه‌ خود را بدانید و ولخرجی نکنید. در غیر این صورت زودتر از چیزی که فکرش را بکنید قرض و بدهکاری بالا می‌آورید و حساب و کتاب زندگی از دستتان خارج می‌شود.

قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت.  کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی‌دهد.

فال روز ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای ماه متولدین تیر

نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. انسان رویاپردازی هستید و به جای زندگی در دنیای واقعی، همیشه ترجیح می‌دهید که در خواب‌و‌خیال زندگی کنید، ادامه این وضعیت شما را به جایی نخواهد رساند، در نتیجه در اولین فرصت خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌ای واقع‌گرا و عملی برای زندگی طرح کنید.

کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهنتان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید.

فال روز ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای ماه متولدین مرداد

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده که سن و سال زیادی دارد در بستر بیماری افتاده و امروز حسابی ناخوش‌احوال است. اما نیازی نیست تا نگران سلامت این فرد باشید چرا که وضعیت سلامتی ایشان رو به بهبود خواهد گذاشت و در چند روز آینده از بستر بیماری بلند می‌شود.

فال روز ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

 به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید.

اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی شما به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بیگدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما میفتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید.

فال روز ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشیهای امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید.

فال روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

اهمیتی به نظرهای پدر و مادر یا بزرگان فامیل نمی‌دهید و این وضعیت آنها را حسابی از شما دلخور کرده است. ادامه این رفتار اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت به پدر و مادر یا بزرگان فامیل ثابت کنید که اهمیت خاصی برای آنها قائل هستید و احترام بیشتری به آنها بگذارید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید.

مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.

فال روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

رهسپار مسافرت هستید، اما در این مسافرت حادثه‌ای در کمین نشسته و بهتر است که قید سفر را بزنید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند.

قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند.

فال روز ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک ‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

مشاجره‌ای که میان اعضای منزل صورت گرفته را ختم به خیر کنید. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

 فال روز ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

فرصت مناسبی دست می‌دهد که در کنار اعضای خانواده بنشینید و از هم‌صحبتی با اهل‌ منزل لذت ببرید، این فرصت را به زمینه‌ای برای صمیمیت بیشتر با اعضای خانواده تبدیل کنید و روزی سرشار از محبت و دوستی را پشت‌سر بگذارید. قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد.

چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز کنید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد.

بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید.

فال روز ۲۶ دی ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادیتان را فراهم می‌کند.  برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied