شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

کی فکرشو می‌کرد نامزد رونالدو محجبه شود | حجاب استایل شدن نامزد رونالدو در راه است

تصاویری با حجاب از جورجینا رودریگز در این روزهایی که به عربستان رفته وایرال شده است که در ادامه میبینید.

کی فکرشو می‌کرد نامزد رونالدو محجبه شود | حجاب استایل شدن نامزد رونالدو در راه است

کریستیانو رونالدو به عقد قراردادی هنگفت به باشگاه النصر عربستان پیوست و رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به نام خودش ثبت کرد. در کنار رونالدو، نامزدش و سایر اعضای خانواده CR۷ به عربستان سفر کردند و در شهر ریاض ساکن شدند.همچنین شایعه شده که عربستان به واسطه داشتن قوانین سفت و سخت محدودیت هایی برای جورجینا قائل و حتی تصاویری از این شخص با حجاب اسلامی منتشر و حتی شایعه محجبه شدن او هم مطرح شده است.اما این تصاویر منتشر شده مربوط به مراسم گلوب ساکر سال ۲۰۱۹ در دبی است که جورجینا نامزد رونالدو با تیپی عربی در کنار رونالد وارد این مراسم شد و شایعه محجبه شدن او صحت ندارد.

رونالدو

در 7 بهمن 1373 در شهر جاکا از مادری اسپانیایی و پدری آرژانتینی به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام ایوانا دارد، او در سال 2019 فاش کرد پدر 69 ساله اش جورج رودریگز یکی از قاچاقچی های کوکائین بوده که ده سال از عمرش را در زندان سپری کرده است. 168 سانتی متر قد و 54 کیلوگرم وزن دارد. تصاویری با حجاب از جورجینا رودریگز در این روزهایی که به عربستان رفته وایرال شده است که در ادامه میبینید. در سال 1397 مراسم گلوب ساکر اواردز در کشور امارات متحده عربی برگزار شد و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس توانست دوجایزه را به خود اختصاص دهد. جایزه بهترین گل سال و جایزه بهترین بازیکن سال، او همراه با نامزد اسپانیایی اش جورجینا رودریگز و پسرش کریستیانو جونیور در این مراسم شرکت کرد.

رونالدو

نکته جالب توجه این مراسم، جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو بود که در حالی که روسری به سر داشت در این جشن شرکت کرده بود و به همین خاطر در کانون توجه عکاسان قرار داشت. در پایان این مراسم جورجینا تصاویری را از این مراسم در صفحه رسمی اش در اینستاگرام قرار داد و در پیغامی برای کریس رونالدو نوشت:«همیشه هر آنچه که می کاری را برداشت می کنی. تبریک کریستیانو، عشق من به خاطر این جوایزی که شایسته کسبش بودی.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied