شمانیوز
شما نیوز

سوسن تسلیمی

بعد سالها راز جدایی سوسن تسلیمی از داریوش فرهنگ لو رفت | زندگی اسف بار سوسن تسلیمی بعد از جدایی

سوسن تسلیمی در سال های اول بازیگری با داریوش فرهنگ در گروه تئاتری پیاده آشنا شد که این ارتباط منجر به آشنایی بیشتر و در نهایت ازدواج شد.این زوج صاحب دختری بنام توکا نیز شدند اما بعد از سال ها زندگی بدلیل تصمیم به مهاجرت در سال 1366 از همسرش جدا شدند.

بعد سالها راز جدایی سوسن تسلیمی از داریوش فرهنگ لو رفت  | زندگی اسف بار سوسن تسلیمی بعد از جدایی

سوسن تسلیمی متولد 18 بهمن 1328 در رشت ، بازیگر و کارگردان است. سوسن تسلیمی فارغ التحصیل لیسانس رتشه تئاتز از دانشگاه تهران در سال 1352 می باشد که وقتی 36 ساله بود پس از یک زندگی ناموفق زناشویی به سوئد مهاجرت کرد. سوسن تسلیمی سال های آخر حضور در ایران بدلیل وضعیت بد اقتصادی در کارهای هنری ، مشکلات شدید مالی گریبان گیر خودش و داریوش فرهنگ شده بود.طبق گفته خود آن زمان برای پذیرایی از یک مهمانی خانوادگی مجبور شد گردنبند طلایی اش را برای اینکه جلوی مهمانشان خجالت زده نشود بفروشد.در نهایت سال 1364 بعد از بازی در فیلم باشو غریبه کوچک ، زمانی که 36 ساله بود با صد دلار پول به همراه دخترش توکا به سوئد مهاجرت کرد و پس از مدتی سکونت در این کشور و دریافت حقوق بیکاری کم کم به عرصه هنری بازگشت.

سوسن تسلیمی

از نظافت تا کارگردانی در سوئد

یکسال بعد از ورود به سوئد در تئاتری بنام آتلیه تئاتر کارم ارسال نامه ‌های دفتر ، نظافت ، فروش بلیت و درست کردن قهوه تا حتی تنظیم نور صحنه بود.در آن دوره ، شب ‌ها در خانه نمایش”مده‌ آ” را بر اساس ترجمه سوئدی‌ اش تمرین می‌ کردم خودم بازیگر بودم و خودم هم کارگردان ، این کار به من دلگرمی می‌ داد که حس کنم هنوز دارم در زمینه‌ ای که دوست دارم فعالیت می‌کنم.

سوسن تسلیمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • میر شجاع

    میرشجاع