شمانیوز
شما نیوز

سریال زیر خاکی

فصل چهارم سریال زیر خاکی چه زمانی ساخته می شود؟

کارگردان سریال پر مخاطب زیرخاکی در مورد ساخت فصل چهارم زیرخاکی توضیحاتی داد.

فصل چهارم سریال زیر خاکی چه زمانی ساخته می شود؟

به گزارش شمانیوز: کارگردان سریال پر مخاطب زیرخاکی در مورد ساخت فصل چهارم زیرخاکی توضیحاتی داد.جلیل سامان، کارگردان این سریال در پاسخ به تولید فصل چهارم سریال زیرخاکی گفت: فعلاً در این باره نمی‌توانم صحبت کنم و هرگونه خبری درباره زمان پخش فصل چهارم این سریال کذب است. این کارگردان مدتی قبل نسبت به عملکرد ضعیف مدیر صداوسیما واکنش نشان داده بود.

زیرخاکی یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا است که نقش‌های اصلی آن را پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به‌عهده دارند. فصل اول این مجموعه در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ روی آنتن شبکهٔ یک رفت و فصل دوم آن از ۷ خرداد ۱۴۰۰ پخش شد. فصل سوم زیرخاکی نیز در نوروز ۱۴۰۱ از همین شبکه پخش شد.

 

خلاصه داستان

این مجموعه تلویزیونی کمدی-تاریخی که مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود. جالب است که در همهٔ این موارد او از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می‌دهد بی‌خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فاطمه

    سریال زیرخاکی عالی بود .طنز بسیار قشنگی بود.لطفا آقای سامان عزیز فصلهای بعدی رو هم بسازید.