شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 8 بهمن | فال امروز

فال روزانتو اینجا بخون...

فال روزانه شنبه 8 بهمن | فال امروز

فال روزانه ماه فروردین

اگر کسی سرسخت به نظر می رسد تنها می توانید بی توجهی کنید. شما آن قدر روحیه بالایی دارید که این سرسختی و تعصب آن ها تاثیری بر شما ندارد. افرادی هستند که می خواهند از شما حمایت کنند تنها باید آن ها را پیدا کنید.

 

فال روزانه ماه اردیبهشت

اگر چه خودتان باور ندارید که وظایفتان را در خانه نادیده گرفته اید اما افراد خانه این موضوع را بطور واضح به شما می گویند. سعی کنید در کارهایی که انجام می دهید روراست و صادق باشید. و اگر فکر می کنید که دیگران به شما بی انصافی کرده اند اکنون زمان آن است که یک جا بنشینید و با آن ها صحبت کنید و مشکلات را حل کنید.

 

فال روزانه ماه خرداد

عطارد، سیاره حاکم بر شما به حرکت مستقیم بر می گردد، می توانید به سفرهای کوتاه بروید، افراد جدیدی را ملاقات کنید وبا دیگران ارتباط برقرار کنید. اکنون زمانی است که به خوبی می توانید پیشرفت کنید.

 

فال روزانه ماه تیر

دوست دارید به کار جدید یا ارتقاء رتبه فکر کنید.فکر کردن به یک موضوع اولین پله برای رسیدن به آن است.اما خوب نیست در محل کار به این موضوع فکر کنید.

 

فال روزانه ماه مرداد

امروز خورشید به ماه می پیوندد تا فضایی پر از آرامش و خوشی فراهم کند و شما واقعاً از آن لذت خواهید برد. بنابراین برای اطرافیان خود و روبه راه شدن کارهای اجتماعی آنها، دعا کنید؛ دعا کنید که اطرافیان شما امروز به کارهای اجتماعی بپردازند. امروز دوشنبه است ، ممکن است کسی شما را برای عصر به بیرون دعوت کند و شما بسیار مشتاق باشید که این دعوت را بپذیرید .اگر مجردید و به دنبال عشقی تازه می گردید، ممکن است امروز فرد مورد علاقه تان را پیدا کنید.

 

فال روزانه ماه شهریور

مشتاق هستید در محل کارتان پیشرفت کنید.از طریق انجام دادن کارها توسط توانایی هایتان.وقتی را برای مرور مشکلات مالی قرار دهید.

 

فال روزانه ماه مهر

تا جایی که امکان دارد امروز وقتتان را به کارهای اجتماعی تخصیص دهید چرا که لذت زیادی برای تان به ارمغان خواهد آورد.اگر امروز نمی توانید با کسی معاشرت کنید،حداقل کار مناسبی را برای خود در نظر بگیرید و گرنه آرزو می کنید ای کاش سیندرلا بودید و معجزه ای رخ می داد.در حال حاضر روابط شما به شیرینی عسل است و شما کاملاً به جا و مناسب صحبت می کنید.و این کار تاثیر باور نکردنی برروی شهرت شما می گذارد که متولد ماه مهر جذابی هم چون شما،به آن نیاز دارد.

 

فال روزانه ماه آبان

از انرژی فوق العاده خود برای رسیدن به اوج کارهای برجسته استفاده کنید.دیگران از اراده شما در برداشتن موانع از سر راه درس می گیرند.اما سعی کنید بیش از حد توان تان فعالیت نکنید،درهرصورت امروز روز استراحت است.

 

فال روزانه ماه آذر

اگر امروز سر کار هستید کمی آهسته تر عمل کنید چون حد انرژی شما به قدری زیاد است که ممکن است خود را روی دنده سرعت بگذارید. خبر خوب این است که هیچ کاری برای شما خیلی مشکل نخواهد بود. خبر بد این است که ممکن است فکر کنید که شما تنها کسی هستید که از پس کارها بر می آئید و دیگران با شما موافق نباشند. نگذارید این مسئله تبدیل به یک مسابقه شود وگرنه وقت خود را تلف می کنید. مصالحه کنید.

 

فال روزانه ماه دی

از آنجایی که امروز محیط خانه شما را ناآرام می باشد. رفتن به محیط کار می تواند سبب شادی و رضایت شما شود. یک راه کنار آمدن با مشکلات و نگرانی ها، به کار پناه بردن است ولی همان طور که می دانید این راه حل درستی نیست، به خاطر داشته باشید که شما گاه تبدیل به شخصی بدبین می شوید، خوب نیست که کمی هم مثبت فکر کنید؟

 

فال روزانه ماه بهمن

ستارگان به شما خط مشی می دهند و نباید هر موضوع جزیی ناراحت کننده شما را از کار باز دارد یا محدودتان کند . همه چیز خوب و عالی است اما کاملاً‌ به مسائل مالی جزیی بی توجهی نکنید زیرا حتی اگر امروز حوصله آنها را ندارید باید یک جوری با آنها کنار بیاید.

 

فال روزانه ماه اسفند

اگر هوشیار باشید فرصت ها آماده بهره برداری هستند. بنابراین مسائل در سایه و خیالی را دور بریزید و رویاهایتان را برای بعد نگهدارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied