شمانیوز
شما نیوز

اگر میخوای ابرویی پر پشت داشته باشی از این ابزار استفاده کن

برای تقویت و زیبایی ابروها می‌توان از ژل ابرو، سرم ابرو و یا ریمل ابرو استفاده کرد.

اگر میخوای ابرویی پر پشت داشته باشی از این ابزار استفاده کن

به گزارش شمانیوز: یکی از راه‌های اینکه صورتی زیبا و جذاب داشته باشیم، این است که ابروهای توپر و حجیم داشته باشیم. متاسفانه بعضی از ما به دلیل مشکلات و تنش‌هایی که در زندگی داریم، شاهد ریزش و کم‌پشت شدن ابروهای خود هستیم. برای تقویت و زیبایی ابروها می‌توان از ژل ابرو، سرم ابرو و یا ریمل ابرو استفاده کرد. البته خیلی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که از هاشور یا تاتو ابرو استفاده کنند، که هر کدام از آن‌ها، علاوه بر درد داشتن، هزینه هنگفتی را هم به شما تحمیل خواهند کرد. ژل ابرو محصولی است که می‌تواند کمک زیادی به زیبایی به شما کند.

در صورتی که می‌خواهید در کنار مرتب شدن ابروها آن‌ها را پرپشت‌تر و پررنگ‌تر نشان دهید، انواع رنگی آن را خریداری و استفاده کنید. ژل مخصوص ابروی رنگی را متناسب با رنگ اصلی ابروهای خود تهیه کنید.

 

ژل مخصوص ابرو چه کاربردهایی دارد؟

شاید تتوی ابرو، استفاده از سایه و ریمل ابرو باعث زیبایی و پرحجم شدن ابروها شوند ولی به عنوان یک درمان قطعی به حساب نمی‌آیند. یکی از بهترین راه‌ها برای برطرف کردن این مشکل، استفاده از ژل مخصوص ابرو است که علاوه بر انتقال مواد مغذی به فولیکول‌های ابرو، می‌تواند از ریزش آن نیز جلوگیری کند. استفاده از این ژل حتی به رویش مجدد موها نیز کمک می‌کند.

علاوه بر فرم‌دهی و مرتب‌سازی آنی ابروها، این محصول آرایشی کاربردهای دیگری نیز دارد. برای مثال، می‌توانیم برگشت‌پذیر بودن استفاده از این ژل را به عنوان بهترین ویژگی آن نام ببریم. در ادامه نیز به سایر ویژگی‌ها و کاربردهای ژل مخصوص ابرو اشاره خواهیم کرد.

 

نحوه استفاده از ژل ابرو

در بخش قبلی در رابطه با ژل ابرو چیست و چه کاربردی می تواند برای ما داشته باشد، صحبت کردیم. در این بخش می خواهیم، طرز استفاده از ژل ابرو را برای کسانی که تازه‌کار هستند آموزش دهیم. البته استفاده از ژل ابرو، برای افرادی که فقط به قصد حالت دادن به ابرو از آن استفاده می کنند، با کسانی که تمایل دارند علاوه بر استفاده از رنگ ابرو یا ریمل ابرو، از ژل ابرو هم استفاده نمایند، کاملا متفاوت است.

افرادی که فقط تمایل دارند از ژل مخصوص ابرو برای حالت دادن به ابروها استفاده کنند، می‌توانند با اسپویل موجود در کیت، ابروهای خود را به سمت بالا شانه بزنند.

 

راهنمای گام به گام استفاده از ژل

ابتدا صورت خود را با پاک کننده ارایش یا با آب و صابون بشویید. سپس، بعد از خشک کردن صورت، از آراسته بودن ابروهای خود اطمینان حاصل نمایید.

در صورتی که نیاز به اصلاح ابرو دارید، با یک موچین سرکج، موهای زائد خود را بردارید.

بعد از برداشتن موهای زائد، با یک برس ابرو یا اسپویل موها را در راستای رشد -که عموما در راستای قوس ابرو و به سمت پایین است- شانه بزنید.

در این مرحله می‌توانید از پودر یا مداد ابرو بر روی ابروها استفاده کنید و مجددا ابروها را با اسپویل، شانه بزنید. در صورتی که ابروهایی ضخیم و پر دارید، دیگر نیاز به پر کردن با مداد و یا پودر ندارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • عبدلله

    خوبع