شمانیوز
شما نیوز

تست هوش | با این تست معلوم میشه چه مادری بیخیاله

آزمون شناسایی مادر بیخیال از جمله معماهای است که برای محک زدن ضریب هوشی شما ساخته شده است.

تست هوش | با این تست معلوم میشه چه مادری بیخیاله

به گزارش شمانیوز: آزمون شناسایی مادر بیخیال از جمله معماهای است که برای محک زدن ضریب هوشی شما ساخته شده است. در این آزمون شما باید تشخیص دهید کدام کودک در نتیجه بیخیالی مادرش خواهد مرد! تصویر سناریوی وحشتناکی را نشان می دهد، دو مادر بیخیال و دو کودک در موقعیت های خطرناک. جان هر دو کودک در خطر است، اما آیا می توانید بگویید احتمال مرگ کدامیک بیشتر است؟ اکنون با انجام این تست خود را بیازمایید.

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست. یک تحقیق جدید نشان می دهد چالش های ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. بنابراین با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید. پس از حل کردن این آزمون ها غافل نشوید. اکنون آیا آماده اید تا این تست جذاب را انجام دهید؟ پس بیایید شروع کنیم.

 

تست هوش

 

آزمون شناسایی مادر بیخیال

در تصویر آزمون شناسایی مادر بیخیال، دو کودک در موقعیت های خیلی خطرناک قرار دارند. کودک سمت راست در حالی که مادرش مشغول آرایش است، دارد از پنجره به پایین نگاه می کند. در سمت چپ تصویر می بینید که مادر در حال صحبت با تلیفون است و فراموش کرده تا اجاق را خاموش کند. اوه نه، فرزندش در یک قدمی اجاق قرار دارد… . به نظر شما کدام مادر بیخیال تر و شانس مرگ کدام کودک بیشتر است؟

حالا لحظه ای مکس کرده و حواس تان را جمع کنید. بعد با خاطر جمع نظر به تصویر، به این سوال جواب دهید.

اگر خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا معماها و آزمون های چون آزمون شناسایی مادر بیخیال را انجام دهید. شاید فکر کنید چرا؟

در واقع، این‌ها روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل معماها و بازی‌های فکری به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. آیا توانستید این آزمون را حل کنید؟ به نظر شما کدام کودک می میرد؟

 

جواب

محققان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند. حل چنین تست های می تواند ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت کند، سرعت عملکرد مغز و چشم ها را بهبود بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت باشد. به هر حال، اگر به این بخش از مطلب رسیده اید، پس یعنی به جواب خود شک دارید. نگران نباشید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

پاسخ آزمون مادر بیخیال: بله، همان گونه که در تصویر بالا دیدید، کودک سمت راست بیشتر در معرض مرگ قرار دارد. زیرا اگر از چنان ارتفاعی بیافتد جان سالم بدر نخواهد. به هر حال، امیدواریم اصلا چنین اتفاقی نیافتد. اکنون ما از شما مادران و پدران عزیز می خواهیم تا همیشه توجه زیادی به فرزندان تان داشته باشید.

 

 

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سمت راست~~

  • کیان

    تست هوش

  • ناشناس

    عالی بودددددد