شمانیوز
شما نیوز

شقایق فرهانی

تغییر قیافه شقایق فرهانی با میکاپ | کسی فکرش را نمیکرد شقایق فرهانی بدون آرایش این شکلی باشد

شقایق خانوم از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به خاص بودن تو فضای مجازی داره و دلش میخواد همه جوره از بقیه سلبریتیا ده هیچ جلوتر باشه. واسه همین هم بعضی اوقات برای شوکه کردن ما یه عکسایی مثل آنچه در بالا براتون گذاشتیم از خودش منتشر میکنه و یه جاهای دیگه هم عکس هایی مثل اینی که در ادامه واستون تدارک دیدیم!

تغییر قیافه شقایق فرهانی با میکاپ |  کسی فکرش را نمیکرد شقایق فرهانی بدون آرایش این شکلی باشد

شقایق فراهانی متولد 2 مرداد سال 1351 در شهر تهرانه. شقایق فرهانی خوش چهره مدرک دیپلم رو در رشته گرافیک از هنرستان مربوط به هنرهای تجسمی گرفت و همچنین از دانشگاه آزاد مدرک لیسانسش رو در رشته نقاشی دریافت کرد.شقایق خانوم در یک خانواده هنرمند به دنیا اومد و پدر او بهزاد فراهانی و خواهرش گلشیفته فراهانی هر دو به عنوان یک هنرمند و سلبریتی تموم عیار در حوزه بازیگری به شمار میان که میشه گفت رودست ندارن در حرفه خودشون.شقایق فرهانی  اولین کار حرفه ای او به فیلم لیلا برمیگرده و نخست پس از بازی در فیلم "چتری برای دو نفر" به شهرتی باورنکردنی دست یافت.

شقایق فرهانی

چند ماه پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر مهاجرت یکی از سلبریتیای ایرانی منتشر شد که حسابی همه رو شوک کرد و اون چیزی نبود جز رفتن شبنم فرشادجو به کانادا. اما از زمانی که این بازیگر تشریف برده به اونور دنیا گویا طرفدارای زیادی پیدا کرده و کلی از بازیگران دیگه مدام در طول سال پیش او میرن و اینطور که معلومه خانوم خانوما با خیلیا در ارتباط بوده. البته که شقایق خانوم به واسطه خواهرش حسابی اونور دنیا هم برو بیا داره که حالا بعد از اون، شینم خانوم هم بهش اضافه شده!

شقایق فرهانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بهاره

    کلا ژن خوب و خوشگلین. من دوستشون دارم