شمانیوز
شما نیوز

جشنواره فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر 1401 | تاریخ افتتاحیه و اختتامیه جشنواره

جشنواره فیلم فجر سال 1401 هم مانند سال های پیش در بهمن ماه برگزار می شود. تاریخ دقیق افتتاحیه و اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در این قسمت ذکر شده است.

جشنواره فیلم فجر 1401 |  تاریخ افتتاحیه و اختتامیه جشنواره

جشنواره بین المللی فیلم فجر یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی ایران است که به صورت سالانه و هر سال در نیمه بهمن ماه توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. امسال چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد که در ادامه این بخش تاریخ آغاز و پایان این رقابت هنری جذاب را منتشر نموده ایم.

جشنواره فیلم فجر هر سال از 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود، در سال 1401 نیز به رسم هر سال، چهل و یکمین جشنواره فجر از تاریخ 12 بهمن 1401 شروع و در 22 بهمن 1401 مقارن با پیروزی انقلاب اسلامی به پایان می رسد.

جشنواره امسال 24 فیلم حاضر در بخش مسابقه دارد و 4 فیلم نیز به‌عنوان فیلم‌های رزرو معرفی شده‌اند. فیلم‌های رزرو در صورت آماده نشدن فیلم‌های بخش مسابقه برای نمایش، به این بخش راه پیدا می‌کنند. سیمرغ بلورین، دیپلم افتخار و لوح زرین از جوایز این جشنواره است که در بخش‌های رقابتی جشنواره شرکت کنندگان برای تصاحب آن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied