شمانیوز
شما نیوز

شکیرا

تولد 46 سالگی شکیرا در بارسلونا | شکیرا در تولد 46 سالگی ترکوند

شکیرا خواننده مشهور آمریکایی تولد 46 سالگی خود را در بارسلونا به همراه دوستانش جشن گرفت.

 تولد 46 سالگی شکیرا در بارسلونا | شکیرا در تولد 46 سالگی ترکوند

شکیرا با لبخندی بزرگ تولد 46 سالگی خود را به همراه دوستانش در شهر بارسلونا اسپانا جشن گرفت. شکیرا شب تولد خود را به همراه دوستانش در اسپانیا جشن گرفته است. این خواننده و ترانه‌سرا مشهور برای جشن تولد خود با روحیه‌ای عالی ظاهر شد. او در حالی که از بالکن خانه خود به بیرون نگاه می‌کرد لبخندی بزرگ به لب داشت.

او برای جشن تولد خود لیاس ورزشی راحتی به تن داشت و با صورتی بدون آرایش عکس برداری شده است. او موهای کاراملی رنگ خود را در اطرافش پخش کرده بود و کلاه بیسبالی از برند دولچه و گابانا به سر داشت.

شکیرا در حالی که برای شب تولدش در شهر بارسلونا بیرون آمده بود، توسط طرفداران خود محاصره شده بود. او با لبخندی بزرگ از طرفدارانش بخاطر محبتشان تشکر کرد. این در حالی است که پسرش نه ساله او، میلان، در کنارش ایستاده بود. میلان در حالیکه لباس ورزشی طوسی رنگ و کلاه بیسبالی به سر داشت ظاهر خود را با مادرش ست کرده بود. میلان در کنار مادرش شب تولد او را جشن گرفت.

همسایه‌های شکیرا گزارش داده‌اند که در شب تولد او صدای بلند آهنگی که این خواننده درباره همسر سابق خود و نامزد جدیدش خوانده است در تمام محله شنیده می‌شد.

شکیرا به تازگی در سال 2022 پس از 12 سال زندگی مشترک از جرارد پیکه، همسر خود طلاق گرفته است. این زوج سابق 2 پسر 9 و 7 ساله به نام‌های میلان و ساشا دارند.

شکیرا و پیکه پس از منتشر شدن اتهامات خیانت بر علیه پیکه در ماه ژوئن سال 2022 از یکدیگر جدا شدند. به گفته این خواننده او زمانی که یک شیشه مربا توت فرنگی را در یخچال خانه خود دید به همسرش شک کرد. ظاهرا هیچکدام از اعضای این خانواده علاقه‌ای به این نوع مربا ندارند. شکیرا در این باره گفت: «برای من واضح بود که او در حال خیانت کردن است.» این ستاره پس از بازگشت از مسافرت مجردی خود این شیشه مربا را در خانه خود یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied