شمانیوز
شما نیوز

پوست شیر

نسبت نعیم و ساحل سریال پوست شیر در واقعیت | این نسبت همه را شوکه کرد؟

نسبت هادی حجازی فر و پردیس احمدیه یا نعیم و ساحل سریال پوست شیر در واقعیت، این روزها برای مخاطبان جذاب شده.

نسبت نعیم و ساحل سریال پوست شیر در واقعیت |  این نسبت همه را شوکه کرد؟
هادی حجازی فر و پردیس احمدیه در سریال پوست شیر، نقش پدر و دختری را بازی میکنند که پس از 15 سال جدایی بهم رسیدند اما این وصال سرشار از خوشحالی، دوام چندانی نداشت و به کابوسی هولناک مبدل شد.سریال جدید برادران محمودی در نمایش خانگی است که کارکترهای محبوبی همچون نعیم (هادی حجازی فر)، ساحل ( پردیس احمدیه)، رضا پروانه (علیرضا کمالی)، صدرا (مهرداد صدیقیان)، لیلا ( پانته آ بهرام ) و ژیلا شاهی در نقش مژگان پوست شیر، بازیگران اصلی آن هستند.
پوست شیر

داستان پوست شیر در فصل اول این سریال به شکلی متفاوت دنبال شد و مخاطب با تصور مرگ دختر نعیم، همراه با شخصیت های اصلی، به دنبال دزد و قاتل ساحل سریال پوست شیر میرفت تا اینکه در فصل دوم، درست زمانی که به جنایت کار اصلی نزدیک شدند، مسیر داستان تغییر کرد و چالش جدیدی برای بیننده آغاز شد.

این افت و خیزها و جذابیت های سریال پوست شیر، طبق انتظار محبوبیت بازیگران اصلی فیلم را بیشتر کرد و همین محبوبیت دلیلی شد برای ایجاد شایعاتی که اغلب بر پایه حدس و گمان، ساخته و منتشر میشود.

یکی از جالب ترین این شایعات؛ نسبت هادی حجازی فر و پردیس احمدیه، یا بهتر بگوییم نعیم و ساحل سریال پوست شیر بود که برای شما مخاطبان نمناکی سوال برانگیز شده بود. پاسخ شفاف است و این دو بازیگر در صحبت هایشان، هرگز به نسبت فامیلی خاصی اشاره نکرده اند؛ پس این دو بازیگر معروف ایرانی، هیچ نسبت فامیلی و خانوادگی با هم ندارند و تنها در جایگاه بازیگر، گاهی در قالب اعضای یک خانواده ظاهر می شوند.

هادی حجازی فر کارگردان، نویسنده و بازیگر مطرح کشورمان در تاریخ 17 خرداد 1355 در خوی بدنیا آمد. علاقه او به بازیگری از دوران نوجوانی شکل گرفت و بعدها گسترده تر شد. تحصیلات هادی حجازی فر فارغ‌التحصیل لیسانس رشته نمایش عروسکی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی است.

همسر هادی حجازی فر بازیگر موقعیت مهدی، از همکلاسی های او در دانشگاه است که باهم در سال 1383 ازدواج کردند و پسری به نام هامون دارند.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی در نمایش خانگی، جدیدترین فیلم هادی حجازی فر است که این سریال با بازی هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پردیس احمدیه، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی، بانیپال شومون، مهرداد صدیقیان، نیلوفر کوخانی، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، احسان امانی و بهزاد خلج در ژانر درام و جنایی ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied