شمانیوز
شما نیوز

علی شادمان

عکسی از علی شادمان و پدرش | این عکس را کمتر کسی دیده

عکسی از علی شادمان و پدرش را در ادامه مشاهده می کنید.

عکسی از علی شادمان و پدرش |  این عکس را کمتر کسی دیده

محمدعلی شادمان (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۷۵) بازیگر ایرانی است. اولین حضور علی شادمان بر روی پردهٔ سینما در ۱۰ سالگی و در درام میم مثل مادر (۱۳۸۵) بود که برایش برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد. علی شادمان در زمانی برای دوست‌داشتن (۱۳۸۶) ظاهر شد و نقش برجستهٔ خود را در رؤیای سینما (۱۳۹۰) به دست آورد که در آن نقش یک بازیگر نوجوان مشتاق را ایفا می‌کند. علی شادمان برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی سرزمین مادری (۱۳۹۲) و کیمیا (۱۳۹۴) شناخته شد.

 

علی شادمان

تفریحات علی شادمان

علی شادمان خیلی اهل بیرون رفتن نیست (دقیقا مثل شخص نویسنده!). اما علاقه زیادی به عکاسی دارد و تقریبا خود را در این حرفه ماهر می داند. بعلاوه تماشای فیلم و کتاب خواندن نیز از علاقه های او بوده و در مورد آن‌ها با دوستانش صحبت می کند. قد علی شادمان ۱۷۵ سانتی متر بوده و او ورزش بدنسازی را نیز انجام می دهد. به گفته خودش دوستان بسیار زیادی ندارد و معتقد است که کیفیت در روابط بهتر از کمیت است.

کمتربازیگری را می توان پیدا کرد که تئاتر کار نکند یا به آن علاقه نداشته باشد. در بیوگرافی علی شادمان باید این را نیز مطرح کنیم که او علاقه زیادی به تئاتر دارد. او معتقد است که تئاتر شیرینی خاصی دارد که فقط کسی که آن را انجام داده باشد؛ درک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied