شمانیوز
شما نیوز

تاریخ رونمایی پرچمدار سامسونگ مشخص شد

دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه ، تبلت و لوازم جانبی کشور ضمن اعلام اینکه مجوز واردات S۲۳ صادر شده و ثبت سفارش آن در حال انجام است گفت: احتمالا تا اوایل هفته آینده از سوی بازرگانان و شرکت‌های واردکننده در سطح عرضه توزیع خواهد شد.

تاریخ رونمایی پرچمدار سامسونگ مشخص شد

به گزارش شمانیوز: در رزوهای اخیر اخباری از رجیستر نشدن موبایل S۲۳، آخرین مدل برند سامسونگ منتشر شده بود. موضوعی که دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه ، تبلت و لوازم جانبی کشور آن را رد کرد.

در این رابطه مهدی عبقری با بیان اینکه موضوع آیفون ۱۴ و موبایل‌های پرچمدار یا موبایل‌هایی که جدید در سطح جهانی رونمایی می‌شود بهم مرتبط نیست، تصریح کرد: مجوز واردات S۲۳ صادر شده و ثبت سفارش آن در حال انجام است. احتمالا تا اوایل هفته آینده از سوی بازرگانان و شرکت‌های واردکننده در سطح عرضه توزیع خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره واردات آیفون ۱۴ گفت: هنوز هیچ مجوزی برای واردات آیفون ۱۴، چه به شکل مسافری و چه تجاری صادر نشده است. اما یک اشتباهی از سوی یک عده موج سوار رایج شده رایج شده که آیفون ۱۴ مسافری در حال رجیستر شدن است. این در حالی است که آیفون ۱۴ کماکان مجوز واردات و رجیستری ندارد.

عبقری با بیان اینکه هیچ مشکلی در ثبت سفارش و واردات S۲۳ سامسونگ وجود ندارد، گفت: کماکان واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار با ارز حاصل از صادرات خود انجام می‌شود. اما امیدواریم با تمهیدات بانک مرکزی روش و سیستمی اعلام شود که بتوانیم از طریق سامانه جدید ارزی که اخیرا رونمایی شده، ارز صادر کنندگان را دریافت کنیم. ما مخالف وارداتی هستیم که با ارز حاصل از صادرات خود انجام می‌شود، چراکه نه با این رویه تجاری آشنایی داریم و نه شغل و کار ماست. ما وارد کننده هستیم و صادر کننده یک مقوله دیگر است.

همچنین به گفته وی موبایل‌های زیر ۶۰۰ دلار نیز در حال حاضر با ارز نیمایی وارد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied