شمانیوز
شما نیوز

الناز ملک

تیپ آیسان سریال سقوط در پشت صحنه | تیپ متفاوت الناز ملک غوغایی شد

الناز ملک، بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط علاوه بر بازیگری، هرنهای دیگری هم دارد که در پشت صحنه این سریال به نمایش گذاشت.

تیپ آیسان سریال سقوط در پشت صحنه | تیپ متفاوت الناز ملک غوغایی شد

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط به تازگی با انتشار ویدیویی از پشت صحنه سریال سقوط موجب ایجاد واکنش هایی در فضای مجازی شد. الناز ملک بازیگر خوش آتیه کشورمان با انتشار ویدیویی از پشت صحنه سریال سقوط نه تنها هنر بازیگریش بلکه هنر نوازندگی خود را نیز به رخ کشید.

خانم بازیگر سکانسی از سریال سقوط را منتشر نمود که در آن در حال خواندن ترانه زیبای تُرکی آمان آیریلیق است، آیسان سریال سقوط خود نوازندگی این سکانس را بر عهده داشته و بسیار ماهر آکاردئون می نوازد.
الناز ملک

او با انتشار این ویدیو نوشت:

مادرانه های دیدنی و احساسی آیسان در سقوط

و موسیقی هنر بیان احساسات بشر...

با انتشار این ویدیو در صفحه اینستاگرام الناز ملک، هنر بازیگری، خوانندگی، نوازندگی و حتی تیپ و ظاهر متفاوتش در بیرون از سریال نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، رضا صادقی، سجاد پهلوان زاده و محمد حسین مهدویان نیز با استوری کردن ویدیو نوازندگی الناز ملک از کار بازیگر جوان سریال سقوط حمایت کردند.

مختصر بیوگرافی الناز ملک، بازیگر نقش آیسان سریال سقوط

الناز ملک متولد دهه هفتاد بوده و از هنرجویان و دانش آموختگان موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن می باشد، او در عرصه تئاتر در چندین نمایش نامه حضور داشته و تا کنون در سریال های نمایش خانگی سقوط و آنتن بازی کرده است. خانم بازیگر در نواختن پیانو و کمانچه و سازهای دیگر نیز مهارت بسیاری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied