شمانیوز
شما نیوز

سود سهام عدالت

خبر خوش آخر هفته | واریز سود سهام عدالت سورپرایز 22 بهمن

برپایه آمارها حدود ۴۹ میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند که هنوز تکلیف برخی جاماندگان مشخص نشده است و زمان واگذاری سهام عدالت به این افراد نیز هر روز تغییر می‌کند.

خبر خوش آخر هفته | واریز سود سهام عدالت سورپرایز 22 بهمن

آنطور که مسئولان کانون سهامداران عدالت می‌گویند سود شرکت‌ها در حال جمع‌آوری برای پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت است.برپایه آمارها حدود ۴۹ میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند که هنوز تکلیف برخی جاماندگان مشخص نشده است و زمان واگذاری سهام عدالت به این افراد نیز هر روز تغییر می‌کند.در همین ارتباط حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی، آخرین وضعیت تخصیص سهام عدالت به جاماندگان را تشریح کرد و گفت: در راستای شناسایی جاماندگان سهام عدالت تکلیفی وجود داشت که باید انجام می‌شد. شناسایی افراد جدید پروسه سختی دارد زیرا باید این اطمینان ایجاد شود که افراد واقعا مشمول هستند یا خیر، البته مسئولیت این کار با وزارت رفاه است. این فرایند هنوز آغاز نشده است. از طرف دیگر منابعی برای این کار وجود ندارد؛ بنابراین فکر نمی کنم جامانده دیگری شناسایی شود.

اما اینکه مرحله دوم سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود و چقدر است از جمله ابهاماتی است که هر یک از مسئولان به آن پاسخی می‌دهند. به گفته اکبر حیدری سخنگوی کانون سهامداران عدالت، تقریبا معادل مبلغی که در حال حاضر به عنوان قسط اول سود سهام عدالت عملکرد سال ۱۴۰۰ پرداخت شده، منابع شناسایی سود وجود دارد. مراحل وصول و تجمیع آن در حال انجام است. بنا به اعلام مسئولان امر یا اواخر امسال یا حداکثر اوایل سال آینده این مبلغ تعیین تکلیف و پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied