شمانیوز
شما نیوز

حامد سلطانی

حامد سلطانی به خاطر دخترش به اعجوبه‌ها برگشت | هر آنچه از مجری اعجوبه‌ها نمیدانید در اینجا بخونید

حامد سلطانی از مهر ماه 1401 هم با انتشار یک متنی احساسی دوباره اجرای برنامه «اعجوبه ها» را بخاطر دخترش برعهده گرفت.

حامد سلطانی به خاطر دخترش به اعجوبه‌ها برگشت  | هر آنچه از مجری اعجوبه‌ها نمیدانید در اینجا بخونید

حامد سلطانی متولد 13 آذر 1367 در مشهد، مجری تلویزیون است. حامد سلطانی دانش آموخته رشته گرافیک می باشد که از همکاری با واحد فرهنگی آستان قدس شروع کرد سپس بعنوان فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به سرعت رشد کرد.حامد سلطانی در بلوار وکیل آباد مشهد بزرگ شد، مادرش خانه دار و پدرش فرهنگی بازنشسته هست و می گوید همیشه افتخار کردم بچه محله امام رضا هستم.

حامد سلطانی

دوباره در اعجوبه ها 

او از مهر ماه 1401 هم با انتشار یک متنی احساسی دوباره اجرای برنامه «اعجوبه ها» را بخاطر دخترش برعهده گرفت

او نوشت: اعجوبه‌ ها روزی که برای من شروع شد، پشتم گرم بود به کسی که 13 سال رفیق و شریک و همراهِ همه‌ لحظه‌ هایم بود، دوری از همه‌‌ علاقه‌ هایش را به جان خرید و باز همسفرم شد به مقصدِ غربت!  

به حرمت همه‌ سختی‌ هایی که عزیزترین آدمِ زندگی‌ ام به جان خرید، به احترام دغدغه‌ اش برای خوشحالیِ مردم، برای دلِ فاطمه‌ سلما و به احترامِ محبتِ مدامِ همه‌ کسانی که همه‌ ی این روزها پیگیر شروع فصلِ جدیدِ برنامه بودند، بسم‌ الله گفتیم و شروع کردیم.

مختارید که به طعنه و کنایه نوازش کنید اما سهم ناچیز من از همه‌ لبخندها و احتمالاً حالِ خوبی که پای تماشای این فصل نصیبِ مردم می‌شود، هدیه‌‌ ای است به جگر گوشه‌ هایم …

شایعه ازدواج مجدد

در چند وقت اخیر شایعاتی از ازدواج دوم حامد سلطانی منتشر شده که بیشتر توسط سایت های مشهور خبری جهت کسب بازدید بوده و صحت ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied