شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 23 بهمن | فال امروز

فال روزانتو اینجا بخون...

فال روزانه یکشنبه 23 بهمن | فال امروز

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : اجازه نباید داد که دیگران در امور خصوصی تو دخالت کنند. روابط خود را با دیگران طوری تنظیم کن که به استقلال تو یا دیگری آسیب نرسد. مشکلاتی را که داشتی رفته رفته از بین خواهد رفت.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اندکی از فشارهای مادی کم کن. یک استراحت یا مرخصی کوتاه مفید خواهد بود. پیشنهاد تجاری به تو می‌شود که باید خوب آن را سبک و سنگین کنی و بسنجی.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید.

فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید.

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد. در آتش این مشاجره نفت نریزید و دلخوری که ایجاد شده را از دل عشق ‌زندگیتان بیرون کنید. کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد.  فردی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در پند و نصیحت با شما وارد می‌شود، به نفعتان است که نصیحت‌های این فرد را جدی بگیرید.

 

فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه  در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : به محض دیدن یک رویکرد عاطفی یا یک برخورد از طرف دوستت که مخالف با تصورات تو باشد، مثل برق از جا می‌پری و عکس‌العمل‌های نامناسب نشان می‌دهی. باید در برابر حوادث انعطاف داشت و خود را با زمانه هماهنگ کرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : پیشنهاد یک سفر بسیار عالی به تو می‌شود پس موقعیت را از دست نده و با این سفر روحیه‌ات را تقویت کن.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احساس خستگی و افسردگی می‌کنی. باید یک مرخصی کوتاه گرفت و در کنار خانواده بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : این روزها آنچنان اوضاع مالی‌ات روبراه است که آرزو می‌کنی هیچ تغییری به وجود نیاید. اما تغییرات لازمه زندگی و پیشرفت است و خود را باید برای آن آماده کرد.

ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهایتتان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید.

همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌ شما است. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.

در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید.  برنامه دارید تا به همراه اعضای خانواده گشتی در بازار و خیابان بزنید، این برنامه را حتما عملی کنید و لحظه‌های خوشی را در کنار اهل منزل سپری نمایید.

 

فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : حوادثی در روابط تو با یک دوست پیش می‌آید که اثر منفی بر تو خواهد گذاشت. باید دوباره روحیه و افکار خود را بازسازی کنی و خودت را با موقعیت بوجود آمده تطبیق دهی. نگران حرف‌های اطرافیان و دوستانت نباش.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : راه‌های زیادی برای رسیدن به پول پیش روی توست. باید سعی کنی بهترین راه‌حل را انتخاب و به آن عمل کنی. نباید بگذاری یاس و ناامیدی در تو اثر کند و فرصت‌های طلایی را از دست تو بگیرد.

بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند. فردی پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌‌گذارد.

این پیشنهاد را با چشم بسته قبول نکنید و قبل از هرگونه تصمیمی، جوانب کار را در نظر بگیرید. اجازه ندهید عصبانیت و ناراحتی روز شما را خراب کند.  بیش‌ازحد به دست‌وپای همسر یا عشق ‌زندگیتان نپیچید و اجازه دهید مدتی تنها باشد.  رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است.  قصد انجام کار جدیدی را در سر دارید.

به صلاح شماست که برای انجام این کار عجله نکنید و نظر افراد باتجربه را جویا شوید. در غیر این صورت ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد.

 

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : روابط عاطفی تو دچار وسوسه و تردیدهایی شده است که باید آنها را برطرف کرد. برای کسب اطمینان از طرف مقابل، راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که باید آنها را آزمود و به نتیجه رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. این احساس را به اطرافیان منتقل کنید و لحظه‌های سرشار از شادکامی را در کنار اعضای منزل تجربه نمایید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. کدورت‌های زیادی میان اعضای خانواده وجود دارد، اجازه ندهید این کدورت‌ها شما را از هدف‌هایتان دور کند.

  با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را تنها بگذارید وبیش‌از‌حد به ایشان سخت نگیرید. فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید.

این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  بین شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده دل فردی که با وی مشاجره کرده‌اید را بدست آورید.

 

فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه  در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

با زیاده‌روی در کار و کوشش، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. نگرانی‌های زیادی دارید و خواب خوش از شما ربوده شده است. این نگرانی‌ها را با دوستی که سنگ‌ صبورتان است در میان بگذارید و بار غصه‌ها را از دوش خود بردارید. فردی عاشق شما است و در آتش عشقتان می‌سوزد، امروز این فرد عشق سوزانش را با شما در میان می‌گذارد و راز این عشق را برملا می‌کند. به این عشق پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید که عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.  محبت بی‌پایانی به اعضای خانواده دارید؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کنید و چنین رفتاری باعث شده اطرافیان به این فکر بیفتند که آن‌ها را مانند سابق دوست ندارید. این رویکرد را تغییر دهید و با محبت به اعضای خانواده، به آن‌ها ثابت کنید که از صمیم قلب دوستشان دارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما محبت خواهد کرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و محبتی که به شما می‌کند را جبران کنید.

 

فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : داشتن یک ارتباط خوب، یک سرمایه ارزنده و به نوعی هنر است. کسی که توانایی برقراری روابطی صحیح و موفق داشته باشد، در برنامه‌های خود موفق‌تر خواهد بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر مشکلات مالی وجود دارد مطمئن باش قدرت برخورد با آنها نیز به تو داده شده است. پس باید از این توانمندی استفاده کرد و به جنگ موانع رفت تا هر روز قوی‌تر از گذشته شد.

انسان شجاعی هستید، اما مدتی است که روحیه خود را از دست داده‌اید و مانند سابق از موقعیت‌های هیجان‌انگیز و سودآور بهره نمی‌گیرید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. از روحیه ای که دارید بهره بگیرید و تا می‌توانید ماجراجویی کنید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید.

فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق ‌زندگیتان برای گردش و تفریح بیرون بروید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما میفتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. سفری در پیش دارید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز خواهید گشت.

عادت ناپسندی دارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، در اولین فرصت این عادت ناپسند را کنار بگذارید. در غیر این صورت با ادامه رفتارهای ناپسند، دوستان و آشنایان از شما دوری خواهند کرد.

 

فال روزانه مهر ۱۴۰۱

فال روزانه  در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : قلب خود را باید به روی دوست گشود و او را به خانه دل دعوت کرد. اگر جز این محبت از تو چیز دیگری می‌خواهد حتما اشتباه آمده و راه را گم کرده است. این مساله را باید به او تفهیم کرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : نباید تسلیم تنبلی و سستی شوی. حیف است که اراده‌ات با ویروسهای تنبلی مسموم شده و از بین برود. باید برای رسیدن به آرزوهایت تلاش کنی و از آینده نترسی.

گرانی‌های فکری را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است. احتمال ولخرجی شما وجود دارد و اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌و‌کتاب‌هایتان باشید.

توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید. رابطه‌ای گرم و عاشقانه انتظارتان را می‌کشد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. اجازه ندهید زندگی شما حالتی یکنواخت و کسل‌کننده پیدا کند و در اولین فرصت با انجام کارهای خلاقانه، رنگ‌و‌روی تازه‌ای به زندگی خود ببخشید.

 

فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه  در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید :

انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد. مضطرب هستید و احساس نگرانی می‌‌کنید. با این حال مطمئن باشید جایی برای نگرانی وجود ندارد. غصه‌ها را کنار بگذارید و به جای ناراحتی برای گذشته، در لحظه زندگی کنید.

یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالیتان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد.  یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود.

تجربه‌های خود را با کمال‌‌ میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنماییهای خود را از این فرد دریغ نکنید.  ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

همسر یا عشق ‌زندگیتان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و اگر به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌‌کنید، فکری به حال سلامت جسم و جان خود بردارید و با حفظ آرامش در محیط منزل، شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر مهیا نمایید.

 

فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه  در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : به کسی دلبسته‌ای که سطحی ناپخته و زودگذر است. شیرینی، جذابیت و دلربایی خاصی دارد اما پایدار و ارزشمند نیست. باید زمان بیشتری به خودت بدهی تا با بررسی عمیق‌تر به دنبال خواسته کاملتر بگردی. احساس تو ارزشمند است فقط تصمیم عجولانه نگیر.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : اتفاق مبارک و شادی‌آفرینی رخ می‌دهد که تو را هم خوشحال می‌کند. باید برای دوستی‌ها ارزش قائل شد و برای تداوم آنها تلاش کرد. یک هدیه کوچک دارای یک پیام مهم است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو به یک برنامه درست غذایی نیاز داری. باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشی. همه چیز کار و پول نیست. با یک برنامه‌ریزی درست، شادابی و سلامتی‌ات را دوباره بدست می‌آوری.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به موفقیت چشمگیری دست می‌یابی و به دنبالش پاداشی به تو تعلق می‌گیرد. زحمات تو بی‌نتیجه نمانده به تو به هدفت رسیدی اما باید مراقب خرج و دخل خود باشی.

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید.

محبتی که به همسر یا عشق ‌‌زندگیتان دارید دو طرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. یکی از آشنایان سفره دلش را پیش شما باز می‌کند.

پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌ صبور خوبی برای وی هستید. به خودتان قول داده‌اید که امروز سری به رستورانی شیک و اعیانی بزنید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، اما روز خوبی را برای صرف غذا در بیرون از منزل انتخاب نکرده‌اید و بهتر است این برنامه را به آینده موکول نمایید.

 

فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه  در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : موانعی به چشم می‌خورد که نمی‌توان راه‌حل سریع و ساده‌ای برای آنها پیدا کرد. باید بسیار حوصله داشت و بسیار صبور بود تا بتوان به تدریج این موانع را برطرف کرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : باید شرایط تازه‌ای فراهم کنی تا بتوانی روحیه‌ای شاداب داشته باشی. یک تفریح یا سفر مناسب خواهد بود.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : حالت ثابت و یکنواخت فعلی تو را دل‌زده کرده. روح انسان به تنوع و تغییر نیاز دارد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید کاری کنی که مورد توجه مقامات قرار گیرد تا بتوانند بر روی تو حساب باز کنند و اوضاع اقتصادیت بهبود یابد. گاهی وقت‌ها باید کاری را تبلیغ کرد و دیگران را متوجه آن ساخت تا ارزش آن را دریابند.

روزی سرشار از انرژی در پیش‌رو دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت.

به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  نگرانی‌های بی‌دلیلی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل حسابی ناراحت و نگران می‌شوید، اما اصلاً اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند چرا که گذر زمان این مشکل را به مرور حل خواهد کرد.

پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز عشق و محبت بی‌پایانش را نثار شما خواهد کرد.

 

فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه  در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : فقط یک دوست یا یک شریک برای تو کافی است. اگر یک شریک سالم یا یک دوست واقعی پیدا شود، بقیه مسائل حل خواهد شد. به آینده باید امیدوار بود.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : حوادث و اتفاقات مهم و تعیین کننده‌ای در راه است. به زودی خبری به تو می‌رسد که برایت اهمیت خاصی دارد. در منزل یکی از دوستان یا اقوام نزدیک خبرهای خوشی در جریان است که همین روزها مطلع می‌شوی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای حفظ سلامتی‌ات توصیه می‌کنم هر روز دست کم ۵ تا ۹ وعده از سبزیجات، انواع سالاد و میوه‌جات مصرف کنی. با انجام این کار مواد مغذی و ویتامین‌دار را به بدنت می‌رسانی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : قول و قرار کاری مهمی به دلایلی بهم می‌خورد و تو از این بابت حسابی دلخور می‌شوی. بدقولی و یا سهل‌انگاری یکی از نزدیکان ضررهایی را متوجه تو خواهد کرد.

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنینتان را در این سفر تهدید می‌کند. میان شما و فردی مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این مشاجره را ختم به خیر کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید. انسان ولخرجی هستید و امروز اگر مواظب نباشید، این رفتار کار دستتان می‌دهد. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید.

قولی به یکی از آشنایان داده‌اید، اما توان انجام این قول را ندارید و نمی‌توانید سر حرفتان بمانید. از این شرایط درس بگیرید. در آینده از وعده‌های پوشالی دوری کنید و قولی بدهید که توان انجام آن را داشته باشید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید.

قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.

یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.

 

فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ )

فال روزانه  در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : با فردی برخورد می‌کنی که می‌تواند مسیر زندگیت را تغییر دهد. این به تو و انتخابت وابسته است که این تغییر زندگیت مثبت است یا منفی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : به زودی در یک آزمون و یا رقابت شرکت می‌کنی که در آن موفق می‌شوی. همین روزها باید از یک و یا چند میهمان پذیرایی کنی.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : انواع روابط بر سلامتی افراد تاثیر می‌گذارد. روابط خوب تو را خوشحال می‌کند و احتمال افسردگی را کاهش می‌دهد و برعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و می‌تواند به اختلالات ناشی از استرس منتهی شود. به ایجاد رابطه سالم با اطرافیت فکر کن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : از وارد شدن به محدوده‌هایی که در آن تجربه نداری، خودداری کن. یک معامله به نفع تو تمام خواهد شد. به زودی نتیجه برنامه یا کاری که برایش زحمت کشیده بودی را می‌بینی. باید نگرانیهارا از خود دور کنی، آن وقت چهره آینده را صاف و روشن می‌بینی.

روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید.

کار مهمی باید انجام دهید، اما مدتی است که انجام این کار را به آینده واگذار می‌کنید. اجازه ندهید انجام این کار بیش‌از‌حد ذهن شما را به خود مشغول کند. با اطرافیان مشورت کنید و برای انجام این کار آستین بالا بزنید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است.

یکی از آشنایان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و لطف ایشان را جبران کنید. به خاطر داشته باشید که کار و تلاش اندازه‌ای دارد و با کار بیش‌از‌حد سلامت خود را به خطر نیندازید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied