شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

هدیه فوق لاکچری به رونالدو | این موتور خاص و میلیاردی هدیه عربستان به رونالدو است

هدیه ی دیگری که طی روزهای اخیر، جنجال به پا کرد و مثل یک ویروس عکس و ویدئوهایش تمام فضای مجازی را فرا گرفت؛ موتور سیکلت فوق لاکچری بود که ادعا میشود توسط مسئولان ارشد این کشور به رونالدو هدیه داده شده است.

هدیه فوق لاکچری به رونالدو |  این موتور خاص و میلیاردی هدیه عربستان به رونالدو است

هدیه ی دیگری که طی روزهای اخیر، جنجال به پا کرد و مثل یک ویروس عکس و ویدئوهایش تمام فضای مجازی را فرا گرفت؛ موتور سیکلت فوق لاکچری بود که ادعا میشود توسط مسئولان ارشد این کشور به رونالدو هدیه داده شده است.این موتور سیکلت که برخی رسانه ها آن را هدیه جدید عربستانی ها به کریس رونالدو عنوان کرده اند و تصویرش را در ادامه مشاهده می کنید؛ از متریال گرانقیمت و با طراحی منحصربه فردی ساخته شده است و این مسئله به خوبی از ظاهر قضیه پیداست.

رونالدو

اما فعلا خود رونالدو یا باشگاه فوتبال النصر صحت این خبر و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی را تایید نکرده اند و ما هم تا زمانی که رونالدو خود، این مسئله را تایید نکند، آن را تایید شده نمیدانیم.

در نمایی از ویدئویی منتسب به موتور طلای کریستین رونالدو، صحنه ای دیده می شود که مربوط به فضایی مثل نمایشگاه است و همین صحنه ما را به این شک می اندازد که این ویدئو، در واقع ویدئوی معرفی موتور سیکلت خاصی در نمایشگاه موتورسیکلت ها می باشد و ارتباطی به رونالدو ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied