شمانیوز
شما نیوز

گیلدخت

آمنه گیلدخت جاسوس آصف میرزا است | تیپ خفن و شیک آمنه گیلدخت زیر برف

سریال گلیدخت برای روشن تجربه ای تازه محسوب می شود و او در مجموعه ای تاریخی نیز هنر خود را به نمایش گذاشته و نقش دختری به نام آمنه را بازی کرده که به عنوان ندیمه و خدمتکار از سوی آصف میرزا وارد خانه تقی خان می شود و با گلنار با بازی میترا رفیع دوست می شود.

آمنه گیلدخت جاسوس آصف میرزا است  | تیپ خفن و شیک آمنه گیلدخت زیر برف

نفیسه روشن که متولد سال 1361 است بازیگری را به صورت حرفه ای از سال 81 آغاز کرد و هم در تلویزیون و هم در سینما حضوری فعال داشت. او تاکنون در 22 فیلم سینمایی حضور داشته که فیلم باران تند اولین آنها است و آخرین بازی سینمای او نیز مربوط به فیلم با تو می مانم تولید سال 1397 به کارگردانی محمدرضا یکانی است.روشن در سال 81 در اولین سریال خود با نام روزهای به یادماندنی به کارگردانی همایون شهنواز و تورج منصوری بازی کرد. این مجموعه از شبکه یک پخش شد و روشن یک سال بعد در سریال فقط به خاطر تو به کارگردانی اکبر منصور فلاح به ایفای نقش پرداخت.

گیلدخت

بازی در نقش آمنه در سریال گیلدخت

سریال گلیدخت برای روشن تجربه ای تازه محسوب می شود و او در مجموعه ای تاریخی نیز هنر خود را به نمایش گذاشته و نقش دختری به نام آمنه را بازی کرده که به عنوان ندیمه و خدمتکار از سوی آصف میرزا وارد خانه تقی خان می شود و با گلنار با بازی میترا رفیع دوست می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی