شمانیوز
شما نیوز

صبا راد

عکس همسر اول صبا راد بعد سالها لو رفت | همسر سابق صبا راد در مسیر بازیگری

صبا راد مجری برنامه به خانه برمی گردیم از همسر سابقش مرتضا علی آبادی بازیگر سریال شمعدونی طلاق گرفته و جدا شده است.

عکس همسر اول صبا راد بعد سالها لو رفت |  همسر سابق صبا راد در مسیر بازیگری

طرفداران اشخاص معروف و ستاره ها همیشه پیگیر  جزئیات زندگی سلبریتیهای محبوب خود هستند . از رنگ و غذای مورد علاقه تا ازدواج و طلاق! به گزارش ایران ناز مدتیست که اخبار طلاق در بین هنرمندان بسیار به گوش میرسد ! بعد از خبرهای جنجالی از طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی و یا حمید گودرزی و همسرش ، حالا نوبت به افشای طلاق ماجرای طلاق صبا راد از همسرش مرتضی علی آبادی رسیده است ! علت جدا شدن صبا راد مجری صدا سیما از همسرش اما چه بود؟

صبا راد

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت: قطعا کسی که تصمیم می‌ گیرد با فرد شناخته شده‌ ای ازدواج کند، می‌ داند که این مسیر سختی‌ های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود ۶ ماه پیش از خانم راد طلاق گرفته ایم جدا شده‌ ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی افزود: اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه‌ ای نشده به این دلیل است که نمی‌ خواستیم دغدغه‌ های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

«مرتضی علی آبادی» گفت: من با سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت پا به دنیای بازیگری گذاشتم و بعد از آن حضور در سریال چرخ فلک به کارگردانی عبدالله حمید نژاد و سینمایی ماشین قشنگم به کارگردانی محسن افشانی را تجربه کردم.

صبا راد

این بازیگر درباره حضورش در سریال «لیسانسه‌ها» نیز توضیح داد: من نقش یکی از لیسانسه‌ها و نقش‌های اصلی را دارم و خوشبختانه به واسطه همکاری پیشینم با سروش صحت در این سریال با هماهنگی خوبی جلو می‌رویم. علی‌آبادی که هم‌زمان با بازیگری ورزشکار هم هست،درباره حضور در هر دو حوزه بازیگری و ورزش توضیح داد: من به جز بازیگری دغدغه کار اصلی خود را دارم که مدیریت مجموعه ورزشی تنیس استقلال است و از فوتبالیست‌های سابق و یکی از مربی‌هایی هستم که در ایران بالاترین درجه مربی‌گری را دارم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied