شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

ساعت 28 میلیاردی رونالدو غوغا کرد | ریخت و پاش‌های رونالدو تمامی ندارد

ابرستاره پرتغالی با ساعتی گران قیمت در عربستان ظاهر شد.

ساعت 28 میلیاردی رونالدو غوغا کرد  | ریخت و پاش‌های رونالدو تمامی ندارد

کریستیانو رونالدو به عقد قراردادی هنگفت به باشگاه النصر عربستان پیوست و رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به نام خودش ثبت کرد. در کنار رونالدو، نامزدش و سایر اعضای خانواده CR۷ به عربستان سفر کردند و در شهر ریاض ساکن شدند.همچنین شایعه شده که عربستان به واسطه داشتن قوانین سفت و سخت محدودیت هایی برای جورجینا قائل و حتی تصاویری از این شخص با حجاب اسلامی منتشر و حتی شایعه محجبه شدن او هم مطرح شده است.اما این تصاویر منتشر شده مربوط به مراسم گلوب ساکر سال ۲۰۱۹ در دبی است که جورجینا نامزد رونالدو با تیپی عربی در کنار رونالد وارد این مراسم شد و شایعه محجبه شدن او صحت ندارد.

رونالدو

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی با حضور در جشن ملی عربستان سعودی در هفته گذشته خبرساز شد و رقص شمشیرش با سعودی ها در شبکه های اجتماعی سوژه تمسخر شد.

در جدیدترین خبر در این زمینه ساعت گران قیمت دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در این مراسم سوژه خبری شد.نشریه «سان» انگلیس ارزش این ساعت رولکس را افشا کرد. این رسانه درباره ساعت رونالدو نوشت: کریستیانو یا یک ساعت رولکس دیتونا پلاتینی با صفحه آبی یخی با اعداد هندی که با الماس های تراش در دور قابش داشت، ظاهر شد. ارزش ساعت 2 میلیون ریال( تقریبا 28 میلیارد تومان) است.

رونالدو دو ماه پیش با قراردادی نجومی و دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو به النصر عربستان منتقل شد. ابرستاره پرتغالی در مدت دو ماه گذشته با دلارهای نفتی سعودی ریخت و پاش زیادی کرده است. برای نمونه او تصمیم گرفت تا هواپیمای شخصی خود را بعد از 7 سال بفروشد و هواپیمای بزرگ تری بخرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied