شمانیوز
شما نیوز

شهرام عبدلی

بازیگران مردی که جوان مرگ شدند | از شهرام عبدلی تا علی انصاریان

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

بازیگران مردی که جوان مرگ شدند | از شهرام عبدلی تا علی انصاریان

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت. شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در اسلامشهر بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. شهرام عبدلی که برای بازی در یک فیلم در مشهد حضور دارد به علت خونریزی مغزی در ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان قائم مشهد بستری شد و با افت هوشیاری مواجه و در کما است. پدر و مادرش اصالتا تورک هستند و یک خواهر و یک و برادر دارد، از 2 تا 17 سالگی در محله قلعه مرغی بودند و حالا ساکن اکباتان تهران است. شهرام عبدلی سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر بنام های آرتین و آدرین است.

بازیگران مرد ایرانی که در جوانی درگذشتند

هنرمندان و بازیگران یکی از اقشار معروف در جامعه هستند که اخبار و اطلاعات در مورد آنها معمولا بیشتر دیده و شنیده می شود.  فوت هنرمندان یکی از اتفاقات اندوهناکی است که بسیاری از مردم جامعه را متاثر و غمگین می سازد.

سینما و تلویزیون ایران در سالهای اخیر هنرمندان جوان بسیاری را از دست داده است که براثر دلایل مختلف دار فانی را وداع گفته اند.

 

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون 29 اردیبهشت 1355 در تهران متولد شد. این هنرمند با سریال «همسفر» در سال 1378  فعالیت خود را آغاز کرد و با سریال «خط قرمز» به شهرت رسید.

شهرام عبدلی در آثار مختلف سینمایی و تلویزیونی همچون سرقت ادبی، مختارنامه، سر دلبران، راز ناتمام، جلال2، سالهای مشروطه، صبح آخرین روز و ...نقش آفرینی کرده است.

او که برای بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج گذار در نمایش خانگی به مشهد رفته بود، به هنگام استراحت در هتل، دچار عارضه مغزی شده و پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان، روز 6 اسفند ماه 1401 درگذشت.

 

علی انصاریان

علی انصاریان بازیکن فوتبال، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 تیر 1356 بود. او پس از پایان دوران فوتبالی خود به بازیگری روی آورده و در فیلم های متعدد ایفای نقش کرد.

سریال کیمیا، محکومین و سرزده از معروفترین کارهای علی انصاریان در تلویزیون بود.

این هنرمند جوان کشورمان در فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا حضور داشت که در سی و نهمین جشنواره فجر به نمایش درآمد. علی انصاریان در 15 بهمن 1399 بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

 

سید علی طباطبایی

سیدعلی طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 2 آبان 1362 بود. او برای اولین بار در فیلم سالاد فصل به کارگردانی فریدون جیرانی بازیگری را آغاز کرد. سریال باجناغ ها، ترانه مادری، آشپزباشی،و قلب یخی و بچه های نسبتاً بد از کارهای تلویزیونی سید علی طباطبایی است.

بازی در فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمدحسین لطیفی آخرین حضور او در عرصه بازیگری است.

این هنرمند جوان کشورمان در 8 شهریور ماه 1394 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

 

اشکان بانکی

اشکان بانکی پسر اصغر بانکی، تهیه کننده سینما بود. او برای اولین بار در فیلم سینمایی تو و من در کنار محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری حضور داشت. او در روز 31 مرداد ماه 93 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

 

عارف لرستانی

عارف لرستانی بازیگر جوان کشورمان متولد 15 بهمن 1351 بود. او که با جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری فعالیت بازیگری خود را شروع کرده بود در طول دوران فعالیت خود یکی از بازیگران سریال های طنز همچون پلاک 14، ببخشید شما، کوچه اقاقیا، درحاشیه، شوخی کردم و مرد دوهزارچهره و ... بود.

عارف لرستانی روز 26 فروردین 1396 بر اثر سکته قلبی در خواب درگذشت و بنا بر وصیت خودش در روستای سیمینهٔ سرآب نیلوفر در کرمانشاه به خاک سپرده شد.

 

علی برقی

علی برقی بازیگر تئاتر،تلویزیون و سینما متولد 1357 بود. او فعالیت بازیگری خود را با فیلم شرم به کارگردانی کیومرث پوراحمد آغاز کرد. علی برقی در سریالهایی همچون ساختمان پزشکان، ویلای من، بچه مهندس، دادستان و نون و ریحون حضور داشت.

این هنرمند در 23 بهمن 1399 بر اثر آمبولی ریه در بیمارستان در گذشت.

 

علی ابوالحسنی

علی ابوالحسنی بازیگر تئآتر و تلویزیون متولد 311 تیر 1351 در کرمانشاه بود. این هنرمند علاوه بر بازیگری در زمینه اجرا نیز فعالیت می کرد.

علی ابواالحسنی یکی از بازیگران طنز در دهه هفتاد بود و مجموعه جنگ 77، ملک پدری، رستووران خانوادگی، مانی و ندا، ارمغان تاریکی، روزگار جوانی و نون خ 2 از کارهای معروف او است.

این هنرمند کشورمان در تاریخ 10 اسفند1398 به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان، چشم از جهان فرو بست.

 

داوود اسدی

داوود اسدی بازیگر و نویسنده جوان کشورمان متولد آذر 1348 بود. این هنرمند که با بازی در ساعت خوش معروف شد یکی از نویسندگان این مجموعه نیز بود. سریال نرگس، صد و یک راه برای ذله کردن پدر و مادرها، کاشانه، گل های آفتابگردان و از خو استگاری تا ازدواج از کارهاری مشهور داوود اسدی است.

این هنرمند در تاریخ سوم فروردین 1387 بر اثر سکته قلبی درگذشت.

 

حسین ابراهیمی

حسین ابراهیمی بازیگر جوان کشورمان که با سریال کهنه سوار معروف شد متولد 1355 بود. او در این سریال نقش حسین، جوانی که عاشق کشتی بود و به دور از چشم پدر با بازی محمدعلی کشاورز به تمرین کشتی می پرداخت را ایفا می کرد.

حسین ابراهیمی علاوه بر این سریال در تعدادی فیلم کوتاه نیز بازی کرد که از شبکه جام جم پخش شد.

این بازیگر در حالی که برای بازی در سریال همسفر انتخاب شده بود در بهمن 1385 بر اثر ایست قلبی درگذشت.

 

سعید امینی

سعید امینی بازیگر جوان کشورمان که در فیلم نفس عمیق به کارگردانی پرویز شهبازی بازی تاثیرگذار و ماندگاری را ارائه کرده بود. این بازیگر با وجود پیشنهادهای بسیاری برای بازیگری، علاقه ای به ادامه کار در سینما نداشت.

سعید امینی در روز پنجم آبان 1392 بر اثر گازگرفتگی درگذشت.

 

محمود کاکاوند

محمود کاکاوند بازیگر نقش عبد در فیلم سام و نرگس بود. این فیلم به کارگردانی ایرج قادری در سال 1379 ساخته شد. محمود کاکاوند و محمدرضا گلزار برای اولین بار در فیلم سام و نرگس بازی کردند.

محمود کاکاوند دو سال بعد از بعد از ساخت فیلم «سام و نرگس»، به دلایل نامعلومی از طبق چهارم منزل مسکونی خود به پائین پرت شده و درگذشت.

بیشتر بخوانید:

فروش ارز با کارت ملی آزاد شد/ اختلاف 3 هزار تومانی با دلار آزاد

شهرام عبدلی درگذشت | بیوگرافی و علت مرگ شهرام عبدلی

خبر خوش برای دارندگان سهام عدالت

چرا مردم نباید سکه بخرند؟! / پیش بینی جدید قیمت طلا و سکه توسط رئیس اتحادیه طلا

زشت ترین خودروی بازار ایران ۱ میلیارد شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied