شمانیوز
شما نیوز

محسن تنابنده

محسن تنابنده و همسری که از او جدا شد | عکس همسر محسن تنابنده

محسن تنابنده، بازیگر نقش نقی سریال پایتخت این روزها به شکل دیگری ذهن مخاطبان را مشغول خود کرده.

محسن تنابنده و همسری که از او جدا شد |  عکس همسر  محسن تنابنده

 محسن تنابنده متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ است. محسن تنابنده در تهران متولد شده است. محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. عکسی از گریم جدید محسن تنابنده در یک سریال در اینستاگرام منتشر شد.

محسن تنابنده

محسن تنابنده که بسیاری از مخاطبان تلویزیون او با نقش نقی معمولی پایتخت می شناسند، ماجرای ترک همسرش در فضای مجازی ویرال شده، ماجرایی که مربوط به واقعیت نیست و مرتبط به نقش او در سریال رهایم کن می باشد؛ در ادامه این بخش به بررسی این خبر پرداخته ایم.

ماجرای جدایی محسن تنابنده از همسرش

محسن تنابنده هنرمند کشورمان که تا کنون در آثار شاخصی ایفای نقش نموده است، چندین سالیست که متاهل بوده و با همسرش زندگی عاشقانه ای را دارد تا جایی که آقای بازیگر جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز را برای بازی در «جنگ جهانی سوم» را به همسرش روشنک گلپا تقدیم کرد.

و اما ماجرای جدایی محسن تنابنده از همسرش مربوط به سریال نمایش خانگی جدید رهایم کن می باشد.

محسن تنابنده که 8 سال پس از سریال «ابله»، با سریال نمایش خانگی «رهایم کن» به خانه‌ها آمده است؛ در این سریال در اتمسفری متفاوت با همه نقش‌های پیشینش، کاراکتر جذاب حاتم را خلق کرده، مردی با گذشته ای مرموز که هنوز در میان اهالی سیاهرود در مورد سرنوشت زن سابقش ابهاماتی وجود دارد. حاتم در سیاه‌رود صاحب معدن بوده و یک بچه مبتلا به سـندرم دان دارد، او بعد از ترک همسرش به دلایل ناموسی در گذشته حالا دلبسته پرستار بچه‌اش است.

در ادامه داستان مارال پرستار بچه حاتم با بازی هدی زین العابدین از حاتم برای نجات جان برادرش کمک گرفته و حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. بعد از بازگشت هاتف به سیاهرود ماجرا رنگ دیگری می گیرد و دو برادر موقعیت عاشقانه پیچیده ای را تجربه می کنند و...

رهایم کن سریال نمایش خانگی به کارگردانی شهرام شاه حسینی است که پس از پخش قسمت اول به دلیل قصه جذاب و ایفای نقش بازیگران مشهوری چون محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین و... توانست بینندگان بیشماری را جذب خود کند.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قیمت سرسام آور سمند در بازار/ سمند یک شبه ۴۰ میلیون تومان گران شد!

اگر این شرایط را ندارید دور خرید خودرو را خط بکشید

زمان دقیق واریز مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شد + مبلغ واریزی

یارانه معیشتی اسفند ماه زود واریز می شود؟ | حساب سرپرستان خانوار پر پول می شود

فال 8 اسفند 1401 | فال روزانه 8 اسفند 1401 برای متولدین تمام ماه ها

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • آیدا

    عالی