شمانیوز
شما نیوز

گنگستر شهر آمل

گنگستر شهر آمل رکورد «سلام فرمانده» را شکست | سرنوشت معلم قائم شهری چه شد؟

گوگل ترند میگوید برخورد با معلم قائم شهری در ماجرای گنگستر شهر آمل، حجم جستجوی این ترانه محلی مجید احمدی، خواننده دهه هفتادی را طی ۲۴ ساعت اخیر، به ۲.۵ برابر بیش از جستجوی سرود سلام فرمانده در ایران رسانده است.

گنگستر شهر آمل رکورد «سلام فرمانده» را شکست |  سرنوشت معلم قائم شهری چه شد؟

عبدالرضا داوری در توییتر خود نوشت: گوگل ترند میگوید برخورد با معلم قائم شهری در ماجرای گنگستر شهر آمل، حجم جستجوی این ترانه محلی مجید احمدی، خواننده دهه هفتادی را طی ۲۴ ساعت اخیر، به ۲.۵ برابر بیش از جستجوی سرود سلام فرمانده در ایران رسانده است.ترانه، از زیرپوست شهر به مدرسه و محصل می‌رسد، اخراج معلم یعنی چه؟! 

صدف صفرزاده خانم معلم قائمشهری که پس از پخش آهنگ گنگستر شهر آمل در کلاس درس خود دستور اخراجش صادر شد، با انتشار ویدئویی از بابت اقدام خود عذرخواهی کرد. آهنگ گنگستر شهر آمل آهنگی محلی به خوانندگی مجید احمدی است که در روزهای اخیر بسیار خبرساز شده است.

معلم قائمشهری

صفرزاده، معلم مقطع ابتدایی در یکی از مدارس غیر انتفاعی قائمشهر، در این ویدئو با اظهار اینکه کلیپ منتشر شده از او محتوای نامناسبی داشت، گفت: «قصد توهین به هیچ مقام و منزلتی نداشتم و از مردم، معلمان و نظام تعلیم و تربیت عذرخواهی می‌کنم.»

وی با عنوان اینکه هیچ رابطه و سخنیتی با گروه‌ های معاند خارجی ندارد، شایعه ی بازداشت خود و خانواده اش را تکذیب کرد و درباره ی اخراج خود نیز گفت: «من کارمند دولتی نبودم.»

معلم قائمشهری

صفرزاده درباره ی شایعه ی استخدام او در یک باشگاه فوتبال نیز با بیان اینکه اطلاعی در این مورد ندارد، گفت: «من به شغل معلمی و دانش آموزان علاقمند هستم.»

این معلم یادآور شد: «مسئله و موضوع من در حال بررسی و روال اداری است و امیدوارم با نگاه پدرانه ی مسئولان این مسئله حل و فصل شود.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied