شمانیوز
شما نیوز

لیونل مسی

پوشش ساده همسر مسی در مراسم فیفا | دیدار علی دایی با مسی و همسر در مراسم

شب گذشته در مراسم فیفا لیونل مسی و همسرش حضور یافتند.

پوشش ساده همسر مسی در مراسم فیفا | دیدار علی دایی با مسی و همسر در مراسم

شب گذشته در مراسم فیفا لیونل مسی و همسرش حضور یافتند.  لیونل مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi؛ زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷) بازیکن فوتبال آرژانتینی است که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین در پست مهاجم و وینگر بازی می‌کند. لیونل مسی تنها بازیکن تاریخ فوتبال است که ۶ بار فاتح عنوان بهترین بازیکن سال فیفا، ۷ بار برندهٔ توپ طلا و ۶ بار برنده کفش طلای اروپا شده‌است. لیونل مسی در طول دوران حرفه‌ای‌اش، بیش از ۷۹۰ گل و ۳۳۰ پاس گل را به ثمر رسانده‌است. مسی در دوران بازیگری خود به تمامی افتخارات باشگاهی و ملی ممکن دست یافت و بسیاری از صاحب نظران برجسته او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال میدانند.

 

 

مراسم بهترین‌های سال فیفا از ساعاتی پیش در شهر پاریس در حال برگزاری است.

لیونل مسی که از او به عنوان نامزد اصلی دریافت جایزه بهترین سال فیفا یاد می‌شود دقایقی پیش به همراه همسر خود در مراسم بهترین‌های فیفا حضور پیدا کرد.

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو برای امشب یک استایل کاملا مشکی رنگ را انتخاب کرده‌اند و همانطور که انتظار می‌رفت به محض پا گذاشتن به فرش قرمز این مراسم، توجه عکاسان را به خود جلب کردند.

مسی در سال ۲۰۲۲ آمار خیره کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است و به احتمال زیاد باید منتظر جشن گرفتن و او نامزدش در پایان مراسم امشب باشیم.

 

لیونل مسی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمدی

    جای افتخار است..برای تمام ایرانیان ....