شمانیوز
شما نیوز

سریال سقوط

سریال سقوط چند قسمت است؟

سریال سقوط 11 قسمت است و چهار شنبه ها ساعت 8 صبح عرضه می شود.

سریال سقوط چند قسمت است؟

سریال سقوط 11 قسمت است و چهارشنبه ها ساعت 8 صبح عرضه می شود سریال سقوط درباره آیسان دختر ایرانی بوده که در چنگال داعش گرفتار شده است و نیروهای امنیتی ایران سعی دارند ازاد کنند.

 

سریال سقوط

 

سریال سقوط چند قسمت است؟

سریال سقوط 11 قسمت است.

سریال سقوط یک روایت متفاوت از داستانی جاسوسی در دل داعش را به تصویر کشیده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه‌های پر هزینه جنگی و پر التهاب به نمایش درمی‌آید.

محمدحسین مهدویان در مقام مشاور کارگردان پیش از این با ساخت آثار تاریخی و مستندگونه و همچنین تجربه ژانرگرایی او در ساخت سریال زخم کاری و مرد بازنده نوید این موضوع را به مخاطب می‌دهد که به همراه رفیق قدیمی خود یک ماجراجویی جدید را در عرصه سریال‌سازی به ثبت می‌رسانند که با توجه به کارنامه متنوع این دو هنرمند باید منتظر جذابیت‌های سریال سقوط باشیم.

 

سریال سقوط

 

داستان سقوط در دو بخش ایران و عراق می‌گذرد و به تبع آن فیلمبرداری در ایران و عراق صورت گرفته. عمده سکانس های ایران در استان کردستان فیلمبرداری شده و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل.

محمدرضا منصوری تهیه‌کننده آثار سینمای دفاع مقدس که از آخرین ساخته سینمایی‌اش یعنی دسته دختران یک سال می‌گذرد با تهیه‌کنندگی این سریال تجربه حضور در نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد.

هادی بهروز فیلمبردار ثابت اغلب آثار مهدویان در سقوط به عنوان مدیر فیلمبرداری حضور دارد ضمن اینکه بهزاد جعفری طادی طراح صحنه آثار مهدویان نیز در این کار حضور دارد و حبیب خزاعی‌فر هم مثل همیشه به عنوان آهنگساز همراه این تیم است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • لیلا استان گلستان

    خواستم ازعوامل ساخت وبازیگران سریال سقوط تشکرکنم واقعازحمت کشیدین دستتون دردنگنه عالیه آرزوی موفقیت برای همه عزیزان دارم سپاس گزارم