شمانیوز
شما نیوز

مازیار لرستانی

عاطفه رضوی واقعیت بزرگی را از مازیار لرستانی فاش کرد | واکنش مازیار لرستانی نسبت به این واقعیت

عاطفه رضوی بازیگر مطرح ایرانی و همسر حسین پاکدل بعد از تغییر جنسیت شهره لرستانی حرف های جالبی را درباره این اقدام خانم بازیگر مطرح کرد.

عاطفه رضوی واقعیت بزرگی را از مازیار لرستانی فاش کرد  | واکنش مازیار لرستانی نسبت به این واقعیت

 مازیار لرستانی بازیگر توانای کشورمان، اخیرا به خاطر تغییر جنسیت خیلی بر سر زبان ها افتاده است، مازیار لرستانی در سریال و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده است و آخرین هنرمندی این بازیگر خواندن پاکدست منصور ظابطیان به نام ناصرالدین شاه می باشد. تغریبا این جزو اولین کارهای بعد از تغییر جنسیت مازیار لرستانی می باشد.مازیار لرستانی با انتشار عکس پدرش خبرساز شد.

عاطفه رضوی گفت:

شهره لرستانی و مواردی از این دست؛ بنا به دلایل ژنتیکی و پزشکی؛ در هر جامعه ای دیده می شود و افرادی همانند شهره لرستانی؛ در واقع، انسان هایی هستند که ناخواسته سال های زیادی را در رنج شدیدی از وضعیت خود، به سر برده و بنابر ملاحظات فرهنگی و دیدگاه های عمومی، توان برخورد منطقی با این پدیده را ندارند.
شهره لرستانی؛ بی گمان هنرمندی سالم، پاک، مردمی و متدین به آموزه های دینی و شرعی است و لازم است جامعه، با چنین قضایایی از سر منطق در آیند و نگاه های سنگین ناشی از ناآگاهی، تعصبات بی مورد و اشارات و ایماهای مبتنی بر جهل و خرافه را از روی این گونه پدیده های طبیعی بردارند.

 

بایستی پذیرفت که زندگی دوگانه برای یک انسان؛ خصوصا اگر در دنیای هنر باشد، واقعا دشوار است و پذیرش آن از سوی برخی از مخاطبان هم، به سختی صورت می پذیرد. باشد که مازیار فعلی و شهره ی پیشین، فقط تحت یک عنوان به عنوان انسان و یک مفهوم به عنوان انسانیت، به زندگی خود ادامه دهند و همه نیز تحت همین عناوین با آن ها برخورد داشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا

    به نظرم حیف بود خدا.....