شمانیوز
شما نیوز

صدف صفرزاده

صدف صفرزاده همون خانم معلم قائم شهری ۲۰۰کایی شد + فیلم جشن صدف خانم

صدف صفرزاده به عنوان بلاگر نیز شناخته می‌شود اما از بلاگر های متفاوت و خاص بوده که دارای شغل معلمی هست و ویدیو های او در صفحه اینستاگرامش آموزنده و کاربرد هستند و اخلاقی می باشد بر خلاف برخی از بلاگر ها در شبکه های اجتماعی که برای به دست آوردن فالوور دست به هرکاری ناشایستی می زنند اما خانم صدف صفرزاده به عنوان یک معلم در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند .

صدف صفرزاده همون خانم معلم قائم شهری ۲۰۰کایی شد + فیلم جشن صدف خانم

صدف صفرزاده معلم قائمشهری متولد ۲۷ بهمن ۱۳۷۲ بوده و فوق لیسانس میکروبیولوژی دارد که در زمینه اینفلوئنسر نیز فعالیت دارد صدف صفرزاده  به دلیل پخش آهنگ گنگستر شهر آمل در کلاس درس اخراج شد و بعد از چند روز با وساطت آیت الله معلمی به بخشیده شد و به محل خود بازگشت.به گفته خودش به دلیل علاقه زیادش به معلمی پا به این عرصه گذاشته است. صفرزاده معلم ریاضی پایه پنجم و ششم یک مدرسه غیرانتفاعی است که پیشتر به واسطه تدریس ریاضی با آهنگ‌ها و روش‌های خاص در فضای مجازی شهرت داشت.

صدف صفرزاده

اخراج از مدرسه

در اواخر بهمن ۱۴۰۱ انتشار ویدیویی از این خانم در کلاس درس جنجال شد چرا که آهنگ مبتذلی (به گفته اموزش و پرورش مازندران) در کلاس برای دانش اموزان پخش کرده بود و باعث شد که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شود و آموزش و پرورش مازندران دستور اخراج او را از مدرسه صادر کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    صدف جون ناراحت نباش