شمانیوز
شما نیوز

یاسمن معاوی

عکس های منتشر شده از فیروزه گیلدخت همه را شوکه کرد | یاسمن معاوی و جنجال تازه

«گیل‌ دخت» عنوان سریال تاریخی‌ است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. یاسمن معاوی در نقش فیروزه در سریال گیلدخت بازی کرده است.

عکس های منتشر شده از فیروزه گیلدخت همه را شوکه کرد  | یاسمن معاوی و جنجال تازه

یاسمن معاوی بازیگر متولد سال 1372 و اهل تهران است . خیلی شانسی وارد حرفه بازیگری شده کارش را از سال 92 اغاز کرده و حالا در جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود نقش فیروزه را در سریال گیلدخت برعهده دارد .یاسمن معاوی اصالتا خوزستانی است ، پدر و مادرش هر دو اهل اهواز هستند.یاسمن معاوی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در مقطع فوق دیپلم است .

یاسمن معاوی

در سال 1389 زمانی که یاسمن معاوی ترم یک دانشگاه بود ، یک گروه فیلمبرداری وارد دانشگاه شده بودند و از قضا دنبال یک بازیگر زن نیز بودند . خیلی ساده یاسمن معاوی را برای فیلم خود انتخاب می کنند و خانم بازیگر هم در دو سکانس از این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است .

یاسمن معاوی

پس از آن با تشویق اطرافیان خود برای ادامه این حرفه ، در دوره های بازیگری شرکت می کند . در سال 1390 با آشنایی با آموزشگاه مرحوم امین تارخ وارد کارگاه بازیگری شده و در مصاحبه اولیه با حمایت مادرش و البته مخالفت سایر اعضای خانواده ، پذیرفته می شود.

یاسمن معاوی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied