شمانیوز
شما نیوز

شنیده‌ها:

شهرداری تهران از مدیران توانمند و با سابقه استفاده می کند

شنیده‌های خبرنگار شمانیوز حاکی از آن است که مدیریت ارشد شهرداری تهران باتوجه به شرایط موجود از مدیران توانمند ادوار گذشته قرار است استفاده کنند.

شهرداری تهران از مدیران توانمند و با سابقه استفاده می کند

شنیده های خبرنگار شمانیوز حاکی از آن است که شهرداری تهران در حال سپری کردن دور جدیدی در مدیریت تخصصی زیرمجموعه خود است. براساس شنیده‌های خبرنگار شمانیوز، مدیریت ارشد شهرداری تهران قصد دارد تا با توجه به شرایط موجود از مدیران توانمند ادوار گذشته استفاده کند. 

جامعه شهری و شهرداری ها در هر کشوری در نظام شهری، دو جزء لاینفک و تفکیک ناپذیر هستند و بسیاری از دغدغه های عملکردی در نظام شهری در حوزه شهرداری ها و مناطق تحت امر شهرداری مرکز تبلور پیدا می کند. اصلاح جامعه شهری و ارتقاء عملکرد و مدیریت آن درشهرداری ها و مناطق آن بدون پرداختن به این مجموعه و نقش و جایگاه آن و بهبود و ارتقاء عملکرد آن مقدور نخواهد بود. بررسی های انجام شده نشان می دهد یکی از مهارت‌های کلیدی افراد برای موفقیت سازمان، مدیریت دانش فردی است. در حال حاضر شهرداری تهران در اوج بلوغ خود در استفاده از مدیران است.

در همین راستا، شنیده‌ها حاکی است، مدیریت ارشد شهرداری تهران باتوجه به شرایط موجود از مدیران توانمند ادوار گذشته می‌تواند استفاده می کند.

پس از یک دوره موفقیت آمیز تعدادی از این مدیران مانند مهندس جاوید اخیرا تصمیم برآن شده که از افرادی همچون  عابدملکی،یزدانی، حاج رضا ،کاشانی‌پور، ابوالفضل ابراهیمی، هادی‌حسین‌زاده و سلیمانی درسطوح مختلف مدیریت شهری شهرداری تهران از جمله در جایگاه شهرداری مناطق استفاده کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied