شمانیوز
شما نیوز

تمدید ثبت نام ایران خودرو | ساعت قرعه‌کشی ایران خودرو

مهلت ثبت‌نام ایران خودرو تمدید شد | اعلام زمان قرعه‌کشی ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای زمان ثبت نام فروش فوق‌العاده این شرکت را تمدید و ساعت قرعه‌کشی را اعلام کرد.

مهلت ثبت‌نام ایران خودرو تمدید شد | اعلام زمان قرعه‌کشی ایران خودرو

به گزارش شمانیوز، تأخیر در ارسال افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده برخی از متقاضیان توسط بانک‌های عامل و یا ارسال اطلاعات ناقص، موجب شد تا گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌منظور ایجاد شرایط برابر برای تمامی متقاضیان، زمان تعیین برندگان در این طرح را طی یک اطلاعیه به ساعت 17 امروز 21 اسفندماه را موکول کند تا مشتریانی که در روز گذشته نسبت به افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی اقدام کرده‌اند، فرصت کافی برای ثبت‌نام داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: زمان افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی تمدید نمی‌شود و صرفاً متقاضیانی که تا ساعت 14 روز شنبه 20 اسفندماه به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند، امکان نام‌نویسی خواهند داشت.

براساس این گزارش، مراسم تعیین برندگان به‌صورت مستقیم از طریق پایگاه اینترنتی ایران‌خودرو به‌نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به‌نشانی ikco_ir به‌صورت مستقیم پخش خواهد شد.

گفتنی است، تاکنون نزدیک به دو میلیون نفر نسبت به نام‌نویسی اقدام کرده‌اند و سایر متقاضیان نیز تا ساعت 13 امروز مهلت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اولیه در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به‌نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied