شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

ادعای باورنکردنی در مورد زندگی خصوصی رونالدو و جورجینا | این خبر را از دست ندهید

کریستیانو رونالدو ستاره النصر عربستان اجازه ورود رسانه ها به زندگی خصوصی اش را نمی دهد و گفته می شود قراردادهای عجیبی درباره زندگی وی وجود دارد و حتی خانواده اش نیز ملزم به رعایت اصول و قواعد او هستند.

ادعای باورنکردنی در مورد زندگی خصوصی رونالدو و جورجینا | این خبر را از دست ندهید

کریستیانو رونالدو به عقد قراردادی هنگفت به باشگاه النصر عربستان پیوست و رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال را به نام خودش ثبت کرد. در کنار رونالدو، نامزدش و سایر اعضای خانواده CR۷ به عربستان سفر کردند و در شهر ریاض ساکن شدند.همچنین شایعه شده که عربستان به واسطه داشتن قوانین سفت و سخت محدودیت هایی برای جورجینا قائل و حتی تصاویری از این شخص با حجاب اسلامی منتشر و حتی شایعه محجبه شدن او هم مطرح شده است.اما این تصاویر منتشر شده مربوط به مراسم گلوب ساکر سال ۲۰۱۹ در دبی است که جورجینا نامزد رونالدو با تیپی عربی در کنار رونالد وارد این مراسم شد و شایعه محجبه شدن او صحت ندارد.

فوق ستاره دنیای فوتبال رازهای زیادی دارد که فاش نشده و بندهای سفت و سختی در رابطه با اطرافیانش دارد.

زندگی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو رازهای زیاد در زندگی خود دارد که فاش کردن آن‌ ها برای رسانه‌ های سراسر جهان می‌ تواند جذاب باشد. به عنوان مثال، هویت مادر پسرش کریستیانو جونیور که تا به امروز نامشخص است.

به همین دلیل چند سال پیش فاش شد، بند سفت و سختی در قرارداد کارمندانی که برای رونالدو کار می‌ کنند وجود دارد تا فوق ستاره پرتغالی را در معرض افشا شدن رازهای شخصی و کاری زندگی‌ اش قرار ندهد.

اما این پایان ماجرا نیست و در واقع موضوع از جایی عجیب می‌شود برخی از این بندها به اعضای خانواده رونالدو نیز تحمیل شده است!

رونالدو ده‌ها کارمند دارد که از زمان اقامت او در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس و حالا عربستان‌ سعودی در یک دفتر مجلل در شهر ریاض فعالیت می‌کنند.

طبق گزارش این رسانه، کارمندانی که برای رونالدو کار می‌ کنند باید سند خاصی را امضا کنند که تا ۷۰ سال پس از مرگ او یا آخرین بستگانش از افشای هر گونه راز زندگی خصوصی‌ اش جلوگیری کند!

خانواده رونالدو

در ادامه زندگی کریستیانو رونالدو هم چنین برخی از این بندها در مورد فرزندان او و نامزد آرژانتینی‌ اش، جورجینا رودریگس و هم چنین مادر دیگر فرزندانش اعمال شده است.

فرزندان ستاره پرتغالی دنیای فوتبال

رونالدو ۴ فرزند دارد. کریستیانو جونیور سال ۲۰۱۰ در آمریکا متولد شد که از مادری جایگزین است و ستاره پرتغالی او را به فرزندی قبول کرده. او هم مثل پدرش فوتبالیست شده و در آکادمی یوونتوس بازی می‌ کند.

سال ۲۰۱۷ دوقلوهای رونالدو به نام‌های اِوا ماریا و متئو متولد شدند. آن‌ ها هم در آمریکا به‌ دنیا آمدند و گفته می‌ شود از مادر جایگزین کالیفرنیایی هستند.

کریستیانو رونالدو

این بچه‌ها از طریق جنین‌های منجمد شده در یک کلینیک چشم به جهان گشودند. در همان سال جورجینا، نامزد کریس باردار بود و ۵ ماه پس از تولد دوقلوها، آلانا مارتینا فرزندشان در پرتغال به‌دنیا آمد.

زندگی کریستیانو رونالدو و جورجینا

شریک زندگی رونالدو از زمانی که با این فوتبالیست وارد رابطه شد، شهرت پیدا کرد. گزارش‌ها حاکی از این است که سال ۲۰۱۶ آن‌ها در یک فروشگاه گوچی در مادرید، جایی که جورجینا دستیار فروش بود با یکدیگر ملاقات کردند و سال ۲۰۱۷ پس از سفر به دیزنی‌لند در پاریس رابطه‌شان آغاز شد.

از آن زمان جورجینو در بزرگ کردن ۳ فرزند به کریس کمک کرد، در حالی که خودش هم یک فرزند برای ستاره فوتبال به‌ دنیا آورد. او رفته رفته تبدیل به یک مدل برای برندهای مشهور دنیای مُد شد. او قراردادی ۵ ساله با برند تولید پوشاک زنانه به نام «Pretty Little Thing» دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied