شمانیوز
شما نیوز

سریال نون خ

ساعت و زمان پخش سریال نون خ در نوروز | ساعت بازپخش سریال نون خ

سریال نون خ یکی از پرطرفدارترین سریال های طنز تلویزیونی است که حالا فصل چهارم آن ساخته شده و زمان پخش سریال نون خ 4 منتشر شده است.

ساعت و زمان پخش سریال نون خ در نوروز | ساعت بازپخش سریال نون خ

به گزارش شمانیوزسریال نون خ یکی از پرطرفدارترین سریال های طنز تلویزیونی است که حالا فصل چهارم آن ساخته شده و زمان پخش سریال نون خ 4 منتشر شده است.

نون خ ساخته سعید آقاخانی یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیونی است که سه فصل آن از شبکه اول سیما پخش شد. فصل چهارم سریال نون خ به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز 1402 از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

 

سریال نون خ

 

داستان نون خ 4 سعید آقا خانی

سریال نون خ که سه فصل آن پخش شد، در فصل چهارم به سراغ شکار گرگ ها رفته است. در فصل چهارم سریال نون خ گاو و گوسفندان روستاییان با حمله گرگ ها تار و مار می شوند و بزرگان ده برای تغییر شرایط شکار گرگ ها را پیشنهاد می کنند اما خودشان به دلایلی موفق به شکار نمی شوند و به همین خاطر تصمیم به استخدام شکارچی از ده بالا می گیرند، با این کار اختلافات قدیمی بین دو روستا سرباز کرده و ماجراهای جذابی شروع می شود.

 

سریال نون خ 4 کی پخش میشود؟

مجموعه «نون خ 4» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از شبکه یک روی آنتن می رود یعنی سریال نون خ 4 قسمت 1 یکم فروردین 1402 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

 

ساعت پخش سریال نون خ 4 در نوروز 1402

ساعت پخش سریال نون خ 4 در نوروز 1402 و ساعت پخش تکرار نون خ 4 تا به این لحظه به شرحی که خواهید خواند اعلام شده است که سریال نون خ چهار از روز اول فروردین ماه ساعت 22 و 15 دقیقه پخش خواهد شد.

زمان پخش سریال نون خ 4 شنبه تا چهارشنبه می باشد و پنجشنبه ها و جمعه ها بینندگان این شبکه مطابق معمول شاهد پخش مجموعه «گیل‌دخت» در همین ساعت خواهند بود.

 

سریال نون خ 4 چند قسمت است؟

هنوز تعداد قسمت های سریال نون خ 4 منتشر نشده اسـت و ممکن است این سریال در 13 تا 15 قسمت برای ایام نوروز و یا 30 قسمت برای ایام ماه رمضان آماده شده باشد.

 

بازیگران سریال نون خ 4

بازیگران فصل چهارم سریال نون خ را جمعی از بازیگران فصل های قبل و تعدادی بازیگران جدید تشکیل داده اند. در این سریال بازیگران زیر ایفای نقش نموده اند:

سعید آقاخانی در نقش نورالدین خانزاده

سیدعلی صالحی در نقش سیروس داماد نورالدین خانزاده

ندا قاسمی در نقش شیرین دختر نورالدین خانزاده

هدیه بازوند در نقش روژان دختر نورالدین خانزاده

حمیدرضا آذرنگ

بیژن بنفشه خواه

کاظم نوربخش

صهبا شرافتی

نسرین مرادی

پاشا جمالی

سیروس میمنت

امیر سهیلی

سیدحسین موسوی

رضا رشیدی

سیروس سپهری

ماشالله وروائی

علی اخوان مطلق

هومن حاجی عبدالهی

عوامل سریال نون خ 4

تهیه‌کننده:مهدی فرجی

کارگردان:سعید آقاخانی

نویسنده:امیر وفایی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied