شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس شنبه 27 اسفند | مدارس کدام استان در روز شنبه تعطیل است؟

ایا شنبه ۲۷ اذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا شنبه ۲۷ اسفند تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تعطیل است؟

تعطیلی مدارس شنبه 27 اسفند | مدارس کدام استان در روز شنبه تعطیل است؟

به گزارش شمانیوزمحمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس مطابق روال هر سال تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ باز است و کادر اداری و آموزشی با حضور در مدرسه به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود می‌پردازند. امسال هم آخرین روز کاری سال ۲۸ اسفندماه است.

وی ادامه داد: از خانواده‌ها می‌خواهیم، با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال تحصیلی، حضور دانش‌آموزان در مدارس را پیگیری کنند تا بعد از تعطیلات نوروز شاهد عقب‌افتادگی‌های درسی و آموزشی دانش‌آموزان نباشیم.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به اهداف نظام تعلیم و تربیت گفت: مدرسه مهم‌ترین و بهترین مکان برای تربیت و رشد اجتماعی دانش‌آموزان است که کودکان و نوجوانان در محیطی امن و سالم رشد و تربیت می‌یابند و امکان ورود دانش آموزان به اجتماع فراهم می‌شود، لذا ضرورت دارد خانواده‌ها بر حضور دانش‌آموزان در مدرسه تأکید داشته باشند و این موضوع را پیگیری کنند.

 

آیا شنبه۲۷ اسفند مدارس تعطیل است؟

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ به خاطر خاطر برودت و سردی هوا یا بارش برف و یخبندان و آلودگی هوا اعلام نشده است. باید منتظر ماند تا اطلاعیه رسمی بر مبنی تعطیلی روز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ صادر بشود.

تعطیلی‌مدارس استان های تهران، البرز، اصفهان، تبریز، ارومیه و سایر شهرهای ایران به خاطر آلودگی هوا و یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان نه از کمیته اضطرار آلودگی هوا و نه از طرف آموزش و پرورش و نه از استانداری ها صادر نشده است.

 

تعطیلی مدارس شنبه ۲۷ اسفند

خانواده ها نگران از بیمار شدن فرزندانشان به علت مسمومیت یا سرما خوردن در هوای سرد و برفی و یخبندان و یا آلودگی هوا در بعضی از شهرها؛ حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که روز شنبه ۲۷ اسفند به خاطر برودت و سردی هوا یا بارش برف و یخبندان و آلودگی هوا مدارس و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس روز شنبه ۲۷ اسفند به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها را آپدیت خواهیم کرد.

 

کدام مدارس روز شنبه ۲۷ اسفند تعطیل هستند؟

تا این لحظه شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ همه مدارس ایران دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی‌مدارس روز به دست ما برسد حتما در این قسمت گذاشته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied